Zeg dat, ik was net even het stadje in en booschappen doen maar was blij dat ik weer thuis was, brrrrrr.
Owkee dan haal ik in lek geval zo van die potjes vruchtendrank voor m, dat is ook vanaf 4 maanden. Diepliggende oogjes... Weet het niet, hij ziet er wel moe uit maar is wel levendig... Moet ik nou een arts bellen? Wat zouden jullie doen?
ik ben momenteel erg koukleumerig ( is na de zwangerschap gekomen, ook last van? behalve 's nachts, dan drijf ik het bed uit!) )dus denk al gauw dat hij te warm is maar heb hem nog niet getemperatuurd. Misschien straks toch maar even doen dan. Beter een keer te veel dan te weinig, denk ik dan maar!
Je zou voor de zekerheid even kunnen bellen met de hhp. Beter een keer teveel dan te laat. Let wel op dat hij niet suf wordt.
hij is ook wel vrolijk maar eigenlijk alleen na de fles of 's ochtend als dennis al weg is...tja daar kan ik ook niks aan doen. Hij moet gewoon vaker de fles geven! ziet hij ook een tevreden ventje! Probeert hij ook wel hoor, maar gaat niet altijd.
Ik moet nu gaan helaas. Moet over een uur weg en moet de logeer tassen van de oudste twee nog inpakken, Karsten moet nog in bad, moet me nog verkleden en ik moet nog een zonnebloem pellen voor een cadeautje. Tot morgen (waarschijnlijk).