ach we zullen wel zien wanneer het wordt. eerst maar kijken hoe het allemaal gaat met het nieuwe huis en kosten
ik bij Genaro ook een duidelijk wit vlakje en als ik goed kijk op 2 andere plekken ook, dat kan toch niet? 3?
Michelle is m nu aan het aankleden, had weer alles ondergespuugd en ik ben me gauw aan het aankleden hahaha... Moet er om half 4 zijn, m'n zus gaat mee
warmtebultjes krijg je van zweten niet van warm water volgens mij. misschien een reactie op de badolie/zeep?
oh dat wist ik niet, kheb namelijk zelf na t douchen bultjes altijd d8 dat t door t warme water kwam maar kan idd ook door de zeep heb een gevoelige huid. Alleen voor Gtje gebruik ik altijd t zelfde Natusan badgel oil en dat gaat altijd goed, is heel zacht.
Niesje ff een vraagje, als je t vervelend vind dan hoef je natuurlijk geen antwoord te geven. Damain had een spreidbroekje toch? Van hoe oud tot hoe oud en was dat niet heel lastig kwa ontwikkeling, kruipen, lopen? Genaro krijgt woensdag de uitslag van de bekkenfoto en maak me een btje druk.
ligt er ook een beetje aan hoe z'n lichaamstemperatuur normaal gesproken is, maar 38 grd is wel koorts, bij 38,5 word bij babies onder 3 mnd aangeraden om contact op te nemen met de huisarts.