als je het velletje op de hand pakt en los laat en het blijft een paar sec in een vouw zitten. Verder kun je het zien aan het fontanel, als dat eruit gaat zien als een holling ipv een bolling is ook een teken van uitdroging.
Ik temperatuur bijna nooit eigenlijk. Ga op mijn gevoel af. Ik heb één keer getemperatuurd en toen had hij ook flink koorts. Maar rode wangen zijn meestal wel een aanwijzing van koorts.
als hij levendig aan doet zou ik het zelf nog niet nodig vinden. maar je kunt altijd even bellen om te overleggen toch?
oh gossie nou hopelijk valt het allemaal mee. Maar ze kunnen beter maar even naar hem gekeken hebben dan dat je je thuis zorgen zit te maken.
Maar goed dat je dan toch evengebeld hebt. Kunnen ze hem in ieder geval even nakijken. Succes daar en ik lees vanavond wel hoe of wat.
Spannend dus jij zit ook af te wachten, nou hopelijk hoeven zowel Genaro als Roan geen spreidbroek. Damian heeft 4 maanden een spreidbroek gehad (lichte afwijking) en heeft gelukkig weinig tot geen achterstand gehad. Hij ging kruipen en staan op dezelfde dag met 9 maanden. En dat is binnen de normen maar ik weet natuurlijk niet of dat eerder zou zijn geweest zonder spreidbroek. Zelfs met spreidbroek draaide hij van rug naar buik.
ow echt waar! Nou dat is wel een gerustelling ook al weet ik dat elke kind anders ontwikkeld. Wanneer krijgt Roan de uitslag?