Meis, ik ga er weer vandoor. kGa even lekker douchen en dan Joost de fles geven en naar bed! Welterusten en tot morgen!
Toch maar goed dat je even bent geweest. Arme Mayron. Ik hoop dat het morgen beter gaat. Ik duik nu lekker mijn bedje in, kwam alleen even kijken hoe het met Mayron was afgelopen. Iedereen die dit nog leest vanavond wens ik voor straks weltrusten. Tot morgen allemaal.
Hoi meiden, Hoe gaat het ermee? Vandaag de hele dag druk geweest, dus nu pas voor het eerst online. Heb braaf alle pagina's gelezen en eens kijken wat ik heb onthouden. Hmmmm verrekte weinig, daar ben ik nu al achter . Oh ja, ML wat een verhaal van Michelle en de V&D zeg. Niet normaal zeg! En vervelend dat Mayron niet lekker is. Hopelijk gaat het morgen beter met hem en hoef je niet meer terug. Leuke foto van Mayron in zijn Elmo luier trouwens. ..................even een toastje smeren...................... Hmmmm lekker................ KK je vroeg aan Bas wat hij van je foto vond. Zodra hij wakker is, zal ik het hem vragen. Lovelykids: jij vroeg naar hoe ik Merel's poep bedoelde (lekker onderwerp zo bij mijn toastje). Nou het is gewoon een beetje "vla" met afgewisseld nog wat dunnere loerie. Maar het is nooit vaster geweest en soms maak ik me daar zorgen om. Als ze gepoept heeft moet je ook echt heel snel haar luier verschonen, want anders loopt het de pijpen van de luier uit. Miss Sil gefeliciteerd met de 4 maanden van Genaro. Bloem geen idee of ze iets anders hoeven te hebben tot 6 maanden. Ik kan me zo voorstellen dat een baby op een gegeven moment geen voldoening meer haalt uit melk. Dus ik heb mijn kelder al vol met fruithapjes, Nutrix en groentehapjes staan. Ze mogen het immers vanaf 4 maanden. Esther1986 dit vond ik het op het internet: Een normale lichaamstemperatuur schommelt tussen de 36,5 en 37,5 graden Celsius. Bij een temperatuur daarboven, tot 38 °C, spreken we van verhoging. Geeft de thermometer meer dan 38°C aan, dan heeft je kindje koorts. Sann je hebt inderdaad een lange slanke dame! Ben benieuwd hoe het met Merel zit. Ze moet dinsdag weer. Maar de laatste keer was ze al zwaarder dan Ivy nu. En qua lengte was ze toen ook al een redelijk eindje richting de 62. Enne trouwens gefeliciteerd met de 3 maanden. Ling ik moet zeggen dat wij Merel alleen maar tempen als we het niet vertrouwen. Ik las ook nog iets over koukleumen. Nou ik ben ook een koukleum zeg. En ik moet zeggen: toen Merel in me zat, heb ik het de hele winter niet koud gehad. Heerlijk dat interne kacheltje: één van de voordelen van zwanger zijn. Nou verder weet ik het ff niet meer hoor.
Maar dat was niet bij zijn eerste 2 tandjes, die kwamen 1 voor 1 en darna 6 tegelijk. Geen wonder dat hij last van mijn bekkie had.
Nou is toch alleen maar lekker dat hij dat doet. Hier ook weer een goede nacht. Karsten had om 20.45 uur bij vrienden een fles van 150 op en toen een uur naar huis gereden en hem naar bed gedaan en vanmorgen werd hij pas om 6.45 uur weer wakker, fop erin en hij heeft nog een uurtje door getukt.