Ik neem vaak een shirtje mee in de maat die hij nu heeft en dan weet ik hoe het valt en leg ik hem op het nieuwe shirt om te kijken wat het verschil is. Is het net zo groot dan neem ik een maat groter.
Als ik al shop voor mezelf is het juist in de uitverkoop. Ik geef liever het geld dat ik over heb weer aan de kids uit. Zo heb ik laatst bij Miss Etam een outfit gescoord wat normaal 155,- zou zijn en ik was 29,85 kwijt. 8) En dan had ik een broek, blouse en shirtje met korte mouwen.
Goedemorgen Lin, mmmhh om kwart voor 6 voeden (Jur is verkouden dus sliep iets minder lang) en omn kwart over 6 weer weggelegd maar toen kon ik niet meer slapen Heb jij een lekkere nacht gehad?
Ja best wel. De oudste 2 zijn logeren, Karsten was pas om 6.45 uur wakker, Niels heeft zijn fop er nog een keer in gedaan en meneer heeft nog een uurtje geslapen. Ben nu hier bij met lezen dus ga even een mand met was vouwen. Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Lekker nachtje!! (ik douwde er maar geen speen in bij Jurre, zijn neusje zat al te snotteren, krijgt ie helemaal geen lucht!) Wat leuks... erm krijg kraamvisite vanmiddag wel leuk die vrienden die naar 2,5 maand zoiets hebben dat het toch wel lullig is datze nog niet geweest zijn... donderdagavond ook weer... maar opzich wel gezellig! en vrienden hebben een nieuw huisje en daar gaan we effe kijken. En gisteren zijn we in het logeerhuis van mijn (verstandelijk gehandicapte) zwager geweest! Hij was helemaal trots! (maar wel veel indrukken voor Jurre, die had dus lekker een huilmomentje 's avonds) Ga jij (naast de was opvouwen natuurlijk) nog wat leuks doen? (ben komende woensdag trouwens in jouw provincie , moet naar doorn)
ben terug gaan zoeken maar kon t niet vinden Is veraatje nu over op fv? en waarom? (geen kritiek hoor, maar wel nieuwsgierig)
Dat ligt precies tussen mijn werk en waar mijn schoonouders wonen. Nou heb net dus alle was opgevouwen. Karsten heeft zijn fruithap gehad. Ik ga zo douchen als Niels klaar is en als Karsten zijn fles heeft gehad en slaapt gaan we de voortuin winterklaar maken. Dan krijg ik vanmiddag nog een hele mand met was (normaal vouw ik alleen op maandag maar moet morgen werken en daarna naar Borsato) om te vouwen. Om 16 uur moeten we weer weg om de kids te halen in Etten Leur. Ik kreeg vorige week ook nog "verlaat" kraambezoek. Sommigen mensen grijpen het ook aan van we zijn toch al heel lang niet geweest dus kunnen we het mooi combineren.
hoi hoi! vandaag verjaardag.. van byron. dus al vroeg op of nou ja.. vroeg, kwart overacht was iedereen wakker slaapkoppen hier joh haha.
van de week heeft jor lekker vakantie! dus denk niet dat ik hier veel ben groetjes allemaal! en een lekkere week/weekend, dat kleine stukje wat er nog over is haha.