geen idee eigenlijk hij krijgt nu nog 1x daags 2,5 ml als onderhoud maar dat kreeg hij een jaar terug ook al. ze laten het nu ook staan hierop omdat hij alleen maar zwaarder/groter wordt en dus verhoudingsgewijs krijgt hij dan minder. we zijn dus afbouwende. ik hoop over 3 wk dat ze zeggen we stoppen ermee. maar goed dat ligt er dus aan wat ze op de echo en in het bloed vinden. en of zijn bloeddruk goed is.
ja had een potje peer vandag heb ik er een stuk liga doorheen gekruimeld en lekker dat ze het weer vond. zal straks ff spammen
nou ben weer bijgelezen ongeveer! vanacht super nachtje gehad! Ging zelf pas om 2 uur naar bed dus het was helemaal fijn! Justin om 20.45 de fles gegeven, grotere dan normaal, niet leeggedronken maar dat geeft niet. En werd pas om 5.30 uur wakker. Medicatie erin en speentje en nog doorgeslapen tot 6.45 uur. Flesje erin en bij mij nog verder geslapen tot 9.15 uur! dus super geslapen ondanks ik zo laat naar bed ging! jeee! vanavond maar weer proberen. Kijken of hij weer doorslaapt.
dat heb ik bij een vriendin van me ook zo zien gebeuren. toen het eenmaal een naam had ging het ineens heel hard achteruit om vervolens weer op te gaan bouwen ze is nu 10wk verder maar voelt zich eigenlijkl alweer heel goed op een enkele dag na dan is het foute boel
Nou ik heb het aan Bas gevraagd. Qua zwart/wit vindt hij hem goed. Alleen zou hij er een vierkante uitsnijding van maken zegt ie. (Hoe ons programma hem qua zwart/wit zou maken: geen idee. Dan zouden we het origneel moeten hebben.)
Mochten er trouwens mensen zijn die een bewerkte foto willen laten maken door Bas, laat het even weten. Wil hij best doen. Het gaat dan om kleur/zwart-wit foto's.
je hebt hem in verschillende soorten tenminste hier drukken ze overal die naam op en de een is basis en de rest zit dan kersen over de ander zit weer iets anders tussen. maar inderdaad erg lekker
denk dat je je niet al teveel zorgen moet maken hoor, maar als je het echt niet vertouwd vraag het dan even na bij ha of cb
Toen Karsten nog meer verkouden was dan hij nu is sliep hij ook steeds slechter en konden we er soms wel 6x uit 's nachts omdat meneer zijn neus dicht zat en dus niet zijn fop in kon houden.
hier ook 1 die het geld liever aan dekids besteed vind het ook leuker om daar voor te shoppen kan voor mezelf nooit wat vinden laat staan hoe ik met maten klooi
Fijn dat jullie dagje uit zo geslaagd was. Kan natuurlijk geod zijn dat Marin ook opnieuw haar ritme probeert te vinden doordat ze nu flesvoeding krijgt. Zit er nu wel langer tussen voordat ze voor de volgende voeding komt? En is haar gewicht meer dan toen je haar woog met de bv?
En dan nog heb ik het idee dat ze er op verdienen. Zelfs met speelgoed wat je in de uitverkoop haalt. Heb soms het idee dat ze het inkopen voor een habbekrats en er gewoon grof aan verdienen. Tenzij ik er naast zit Lovelykids.
Karsten heeft ook een deuk in zijn voorhoofd. Op het CB zeiden ze dat het kwam doordat de fontanel nog niet dicht was. Kan nog tot 1 1/2 jaar duren dus hoefde me er geen zorgen om te maken.
Goedenmiddag Zo, hier een gezellige zaterdag avond achter de rug . Er kwam een vroegere vriendin met haar vriend, was echt gezellig . Verder kwam Wessel vanacht om 2 uur weer voor een voeding . Dus ben best een beetje moe nu .