Zo meiden, ben er ff vandoor. Schoonmoeder ophalen op Schiphol, ze komt zo terug vanuit Kenia, waar ze bij mijn zwager en schoonzus is geweest een maand. Ze weet van niks. Tot straks.
zolang ze maar geen buikgriep krijgen, was toch in etten Leur of niet? wij hebben gister ook nog verlaat kraambezoek gekregen en krijgen in november ook nog kraam bezoek. voor mij hoeft het allemaal niet meer hoor
nee ze was eruit gezet, ze mocht niet meer mee doen omdat liesje in haar banner mensen had gevraagd op haar te stemmen
dat ws dus 5 september hè ze draait inderdaad wel op de zij nu, maar dat schuiven door de box was kennelijk maar eenmalig
zow, ben weer een beetje bij gelezen, ben nu lekker alleen thuis met mika (die nu lekker ligt te slapen). dus even quality time voor mama , vannacht weer een goede nacht. dus mogen niet klagen
leon probeert het ook af en toe te volgen, maar hij zegt dat hij er niets van snapt van dat gekeutel van ons gaat hem allemaal te snel
Hallo allemaal! Hier hebben we weer een luie zondag We hebben het van de week heel druk gehad dus vandaar dat we lekker lui zijn vandaag. Gister nog met een vriendin wat wezen drinken en daarna mijn man met een vriend haha. En zo wisselen we elkaar een beetje af Hij was vanacht aan het slaapwandelen en vond het nodig om Indi daarbij wakker te maken door luidruchtig haar kamer in te lopen Dus Indi wakker om 5 uur (Gelukkig kon ze zichzelf vermaken tot half 7) en toen heb ik mijn man wakker geport en gezegd dat ie haar had wakker gemaakt en dat ie haar dan ook maar moest troosten Hij wist van niks en hij geloofde ook niet dat ie haar had wakker gemaakt Dus uiteindelijk om 7 uur maar een fles gegeven want ze was helemaal overstuur. Nu kom ik alleen niet uit met de flessen want ze heeft dan dus vanavond om 7 uur al de laatste fles, nou ja even kijken hoe het loopt. Straks hebben we een verjaardag maar manlief loopt nog steeds in zijn trainingsbroekie dus die ga ik ff een schop onder ze kont geven