Nee hoor, hij vergeet mij niet....alhoewel ik wel vaak het idee heb, dat als ik iets af wil spreken om zelf te gaan doen of met 1 van de jongens, ik dat met hem moet overleggen terwijl hij dat dan gewoon pland en het mij mededeeld . Ach, hij is 2 avonden weg en in het weekend de za-middag en de zo-ochtend (vandaag dan toevallig de hele dag, maar da's een uitzondering en op za-middag ga ik er vaak ook wel even heen ). Hij werkt ook hard en een beetje buitenlucht is wel goed voor 'm!
Vannacht is ie er 2x uitgekomen (om half vijf en om kwart over vijf) nadat we 'm slapend in bed hebben gelegd (was om half zeven gisteravond op mijn schoot in slaap gevallen), dus was wel een goede nacht want vervolgens werd ie pas weer om half 8 wakker . Vanavond heeft papa hem in bed gelegd....hij heeft wel liggen kletsen maar is er niet uitgekomen (eigenlijk eindelijk een beetje als vanouds). Dus dat stickertje is weer in the pocket .
Sen: speciaal voor jou ga ik nog effe spammen met mijn kleine mannetje, beloofd is beloofd ergens van de week
Toch blijf ik dat altijd frap(p)ant vinden.....dat ze dan toch ietsjes kleiner kunnen zijn en dan toch een maat groter kunnen dragen.....
Nee nog niet dat kan volgens het boek een of twee weken later komen dan de sprong zelf. Dus ik wacht het af. Heb wel gemerkt de laatste dagen dat hij meer interesse in speelgoed heeft. Als hij in de maxicosi zit hebben we een Nijntjes speelding ervoor zittenen daar rammelt hij graag aan.
ramoontje als ik dat zo lees benijd ik je niet van Rick. Ik vind het hier al heftig met Chris die nog in de nachten komt...
Nou zal ik dan eens wat persoonlijks vragen? Voor mezelf dan hè...... Ik wil eigenlijk graag wat nieuwe kleren (zoals ik van de week al schreef)....nu heb ik Pat een hint gegeven, die die natuurlijk niet opgepikt heeft. Nou dacht ik: als ik 'm nou eens om wat kleedgeld iedere maand vraag....(en dan nu eenmalig een wat groter bedrag) en dat dan echt voor mezelf gebruik? Ik werk niet en dat wat ik iedere maand van 'm krijg gaat gewoon op aan het huishouden en de jongens...... Is dat stom? (raar hè, is mijn echtgenoot, maar toch.... )