volgens mij hier ook weer sprongetjestijd. Chris is niet tevreden te krijgen en wil continu bij mij zitten...grr...vermoeiend.
:-$ , maar ik moest toch wat doen in die 9 maanden dat ik thuis zat. Ik kon nergens zelf heen omdat ik niet meer kon rijden, werken ging niet, en in huis kon ik ook amper een kant op.
Nee tuurlijk is dat niet raar, als jij niet werkt en jullie hebben er zo voor gekozen moet je vent je gewoon kleding geven hoor Ennem... Hij wilt toch ook dat je er leuk uitziet?
Zo is het hier dus ook....Pat heeft een eigen zaak en daar sta ik op de loonlijst, krijg daar dus "salaris" van, waar ik dan het huishouden en zo weer van doe..... Hmmmm vond mezelf al vreemd dat ik het raar vind om daar om te vragen .
We hebben ook een vriend gehad die het vrijwillig deed maar hij en zijn pieper waren onafscheidelijk.
Ramoontje: het is wel lekker om zelf wat te besteden te hebben. Moet zeggen dat het hier allemaal van de grote pot gaat. Ik pin meestal en hou de rekening in de gaten. en zo'n zwangerschap vraagt nadien ook om nieuwe kleren vind ik.... Ik heb mijn kast vorige week weer eens uitgemest en bedacht dat ik toch ook echt voor mezelf moet gaan shoppen ipv alleen voor de kids...
Lief dat je er naar vraagt. Het steeds wat beter met hem. De komende weken gaat hij steeds iets meer uren werken en aan het einde van het jaar hoopt hij weer zijn normale hoeveelheid uren te werken. Met nachtdiensten zal hij waarschijnlijk weer in februari beginnen.
Ik denk dat het vooral is omdat ik er om moet vragen....... Wij hebben natuurlijk geen gezamenlijke pot..... Maar ik heb dus nu ook maar 2 broeken en net wat je zegt, als Joost er 1 onderspuugt en de ander zit in de was......en 1 van de 2 is maar een kniebroek dus erg koud als ik m'n laarzen niet aan heb Nu zou het dus wel in een keer wat meer zijn, daarom dacht ik als ik nu iedere maand wat krijg kan ik het of apart zetten en opsparen of iedere maand wat kopen.....
Nou ik ga maar even met Mayron op bed liggen want hij is erg zeurderig en normaal valt ie altijd meteen in slaap na zijn laatste fles, hij zit duidelijk nog niet goed in zijn velletje. Ik weet wat ie wilt, in slaap geknuffeld worden. Dat vind ie zo lekker, dan gaan die oogjes dicht en ik blijf m knuffelen, af en toe komt er een geluidje uit van tevredenheid en dan valt ie in slaap haha zow lief!
Ik ga er weer vandoor want ik hoor Roan morrelen boven dus voordat hij Damian wakker gaat huilen race ik er naar toe. Tot morgen!