Ik zal 't 'm eens vragen (of ie wil dat ik er leuk uitzie).......zijn antwoord: ach, ik zie je toch het liefst zonder je kleren aan .
fijn hoor! dat scheelt ook in jullie gezin weer als de energie weer wat terugkeert bij papa en mama! maar Karsten werkt al goed mee door al heel lang door te slapen...daar denkt Chris echt nog anders over....
Weinig, heel af en toe een film. Maar Pat heeft gewoon ook geen rust in zijn kont.......zolang ie bezig is is het goed, zodra ie gaat zitten wordt ie ongedurig......
goeienavond allemaal! we zijn terug van mijn schoonouders... t was gezellig maar nu is brenden ziek! hij zit helemaal vol en hoesten en volgens mij keelpijn want hij wil heel graag zijn fles maar om de 5 slokken moet hij heel erg huilen. Normaal gesproken wanneer hij om 20 uur op bed ligt slaapt hij maar net was hij alweer wakker en zijn hele mond was nat van het kwijlen en hij was maar aan t roggelen alsof hij geen adem kon krijgen door zijn neus! zo zielig! heb m net paracetamolletje gegeven dus ben benieuwd hoe het gaat... als er iemand tips heeft... graag! Hoe is het hier verders? Wendie bedankt voor de super mooie foto! ik vind hem echt geweldig! is precies zoals brenden is... nou morgen moet ik weer werken gelukkig is pieter morgen bij brenden.
Hoefde gelukkig niet op bed te liggen, maar kan je wel vertellen waar ieder vlekje op de muur zit in de huiskamer.
met twee broeken kom ik hier ook echt te kort hoor. dan kan ik echt dagelijks wassen en de wasmachine elke keer laten draaien kost ook geld...hoewel...die draait toch wel vaak tegenwoordig.
klinkt echt heerlijk...Chris wil toch nog steeds liefst een tiet om in te slapen....en die krijgt hij ook
Dat heb ik dus ook gedaan, vandaar dat het nu speelt. Heb een groot gat in mijn kast waar de zw.kleding heeft gehangen. En mijn shirtjes heb ik nog niet eens uitgezocht. Maar zo heb ik bijv. geen zomerjas en al 3 jaar geen nieuwe winterjas gekocht .......
Hij moet het goed uitzieken hoor. Ik ben destijds veel te snel weer aan het werk gegaan en heb er nog jaren lang last van gehad .
werken bij Het Dok, polikliniek voor forensische hulpverlening. Zegt je wellicht wel iets als politiemedewerkster? Het is de polikliniek van de Kijvelanden TBS kliniek en dan de vestiging in Breda.
Dan zeg je toch gewoon dat je een paar nieuwe broeken nodig hebt. Als hij iets nieuws nodig heeft dan wordt dat toch ook gekocht. En je hoeft echt niet om kleedgeld te vragen hoor. Je kan toch gewoon zeggen en dan een paar broeken kopen met de pinpas? Tenzij het bij jullie niet zo werkt natuurlijk.