Jah maar het is natuurlijk nog spannender als de verpakking er leuk uitziet Gewoon zijn ego strelen en zeggen dat je er voor hem leuk uit wilt zien en misschien wel wat... sexy's koopt
Jij, maar wel een beetje koud en overdag ben je er toch nooit en ik denk niet dat je het op prijs stelt dat de buurman de hele dag naar mij loopt te gluren als ik in mijn niksie sta.
lastig nannie, heeft hij echt moeite met ademen als gevolg van slijm of snot, dan kan een ui onder het bed helpen.
Misschien een half uitje naast zijn bedje vannacht? En misschien wat luuf op zijn borstje? Zielig hoor, beterschap...
2 broeken red ik het ook echt niet mee. Sowiesow ben ik wel gek op kleren en moet wel altijd een stapeltje in de kast hebben liggen. Ik heb wel altijd 2 "basisbroeken" een zwarte en een spijkerbroek sowiesow
ehm...denk dat mijn zomerjas al een jaar of 8 oud is, dus ook wel aan vervanging toe...en shirtjes in de kast...ja daar gaat het nu mis....want die heb ik echt tekort. Broeken heb ik dan wel weer genoeg. Maar zeker nu het weer frisser wordt wil ik ook wel weer eens een leuk truitje aan of zo en die heb ik gewoon echt niet meer...help!
heb net idd zijn neusje met doorgespoeld met pipetje met zoutoplossing. nou brullen gillen en krijsen van echt verdriet!
Hij bouwt het heel langzaam op en als hij merkt dat het teveel is dan doet hij weer een stapje terug.
gelukkig heb ik een droger....maar dat is dus helemaal een mooi argument voor je! daar denk ik nog niet eens bij na...