Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Leuke foto ook Mrietje

2. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik gebruik nog steeds niks :oops:...

3. monkeylove

Owkee dan neem ik m nu maar :p

Zow hier breekt me toch een noodweer los :confused: regen, onweer...

4. monkeylove

Jah ik wil echt geen risico lopen zwanger te raken... Pffff, moet er neit aan denken...

5. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hadden wij om een uur of 8. Maar was met 5 minuten weer bekeken.

6. monkeylove

Jah haha hier is het ook alweer voorbij, echt snel...

7. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik zou het niet eens zo erg vinden (anders zou ik ook wel een spiraaltje laten zetten ofzo). Saan wil niet echt meer, maar ik wil toch wel proberen hem zover te krijgen dat we over een tijdje er nog 1 keertje, voor de laatste keer, voor gaan. Nu passen we wel op hoor en zo vaak komt het er niet van. Hij is een avondmens en ik een ochtendmens ;)...

8. monkeylove

Haha... Nou, ik vind het onwijs lief en alles maar zit nou toch wel aan m'n tax wat betreft kinderen :)
    Ik ben wel gezegend hoor. Ik las net even wat stukjes in de vlinderlounge en dan besef je wel wat een groot geluk je hebt, besef ik anders ook wel, maar het word even benadrukt.
    Maar jah, alles leuk en aardig, maar dit was mijn laatste zwangerschap al denkt Yaron er niet zo over. Ik krijg 1000 euro van hem als ik over 2 jaar niet zwanger ben (geweest) :)
    Volgens mij is ie ervan overtuigd dat ik er weer 1 wil :confused:

WAT EEN GRAPJAS!!!! :p

9. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Heb je ook helemaal gelijk in. En ik weet ook echt wel dat ik heeeeel erg blij moet zijn dat ik 3 gezonde kinderen heb, maar....Ik wil er zo graag nog eentje. Nyala en Mikey hebben elkaar. En ik zou dat voor Nièl ook zo graag willen. Ik heb zelf ook een broer die een jaar jonger is dan ik. En ik heb een broertje die 5 jaar jonger is. En ik vind dat mijn oudste broer en ik altijd veel meer samen gehad hebben. Nu ook nog. Ik denk wel dat het bij gaat trekken als de jongste dadelijk ook samenwoont hoor. Maar het lijkt me gewoon helemaal leuk als Nièl ook een maatje heeft. Dus, als ik Saan zover krijg tel ik over een paar maandjes voor de laatste keer aan. Langer wil ik dan ook niet w88, want dan wordt het verschil weer te groot.

10. monkeylove

Hey Mayron is nu 2 maanden oud alweer!
    Dat gaat echt snel zeg, zo langzaam als die zwangerschap ging, zo snel gaat de babytijd en ik kan het weten want ik heb er momenteel 1 van 15 door het huis banjeren die neit wilt gaan slapen GRMBL! Ik heb r maar even sokken bij elkaar laten zoeken :p Er lag 1 grote hoop van sokken... Nu is de hoop gehalveerd want op de 1 of andere manier verdwijnen er hier altijd sokken... Ach... 2 verschillende sokken zijn cool zullen we maar denken :p :)

Silla en Niesje, ook gefeliciteerd met jullie 2 maanden oude baby :p

11. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hihihihi, 1000 euro. Zou er meteen voor gaan! Kun je een hoop leuke kleertjes voor kopen ;)

12. monkeylove

Jah als je het zo bekijkt :rolleyes:
    Haha nee echt ik begin er neit meer aan, maar ik vind je beweegredenen wel goed... Het is wel gezelliger voor die kleine mahjah...

13. monkeylove

Haha mag ie eerst gaan sparen :p

14. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hahahaha, dat heb ik ook altijd. En washandjes verdwijnen hier ook geregeld. En, echt heel raar, vorken! Ik geef daar Saan de schuld van. Ik denk dat, als hij eten van een bord weggooit, de vork erbij in de vuilnisbak gooit :( .

15. monkeylove

Zucht 2 maanden geleden alweer... even een memorabele foto :p

16. monkeylove

Damnz... Ik begin zo langzamerhand een RSI hand te creeeren :(
    Ik ga lekker even lezen en dan slapen.... Till tomorrow!

17. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Mooi! En nou zijn ze alweer zoveel verder. Net wat je zegt: het gaat zo verschrikkelijk snel. Moeten we echt wel keihard van genieten!

18. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Me 2. Truste....

19. monkeylove

Yup, doe ik ook wel en ik geloof jij ook wel...
    Nou ik ga echt naar m'n kratje...

20. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Goedenmorgen ladies :D

Ben er even een paar dagen niet geweest, is er nog iets bijzonders gebeurd?

Ik moet zometeen met Wessel heen voor zijn eerste prikjes :(. Zie er best wel een beetje tegen op, niet tegen de prikjes, maar straks wordt hij ziekjes of zo.

Share This Page