Hij heeft nog wel wat last van slijm waardoor met name de groente nog niet zo wil maar het is al stukke minder.
de buren ofzo hebben toch vast wel een ui liggen? Dat zijn doorgaans van die dingen die je altijd in huis hebt, behalve als je ze nodig hebt
gelukkig maar dat ie opknapt! Zielig he voor die kleintjes! hebben bij brenden de groente ook maar even overgeslagen!
Maar dat is dan toch eigenlijk zonde (ik doe het zelf ook hoor zodat ik weer meer voor de kids kan kopen) dat je je verjaardagsgeld besteed om een nieuwe jas te moeten kopen.
Daar probeer ik idd ook wel op te letten hoor, dat ik het kan combineren. En ik probeer ook wel op de prijzen te letten, zodat ik meer kan kopen voor m'n geld!
Daarom Het werkt echt altijd haha... Ik geef m zo 5 tot 10 minuten lang alleen maar kusjes, hij vind niets lekkerder dan dat...
schoonmama woont vlakbij die hebben nog wel eentje liggen! Dus ik ga er zo vandoor! weltrusten alvast tot gauw!
Doet wel zeer hoor, ik heb het ook eens bij mij zelf gedaan maar dat wil je niet voelen, maar aan de andere kant heeft hij er wel heel veel baat bij. Alvast happy 1500 berichten.
Pfff zit echt vol van die mac... Het zijn hier natuurlijk op Zondag en Maandagavond 2 halen 1 betalen. Dus jah, Michelle en ik hadden een BigMacmenu en Leroy een Nuggetmenu en.... NOG een nuggetmenu Niet alle nuggets zijn opgekomen en de patat ook niet...
Meiden met dit mooie berichten aantal 12345 ga ik sluiten, Karsten wakker maken en zo ook lekker mijn bedje in. Morgen ben ik niet online want na mijn werk ga ik naar het concert van Borsato dus Chris als je het leest zou je mij willen PB-en tot hoe laat het ongeveer duurt? Voor straks weltrusten allemaal.