Nou ik had er speciaal bij pap en mam om gevraagd, omdat ik anders toch niks wist....dus het was meer een tegoedbon voor nieuwe kleren .
Batterij van de laptop is bijna leeg, dus ook ik ga er vandoor. Fijne avond, welterusten alvast en tot morgen!
he hallo was net op de hyves pagina van ml aant kijken naar haar foto's (echt super leuk ) en zag foto's van de aankomende meeting 3 mei. bij wie was het ook alweer, en komen er nog meer mannen mee? want dan wilde leon en ik ook graag komen als dat mag
echt waar? merk bij mika nog helemaal niets, niet dat hij om wil draaien of wil zitten of zo wel begint ie nu dingen te pakken als je ze hem voor houd of als ie in de wandelwagen ligt dat ie dan naar woezel grijpt
hey hallo ik ben weer thuis met een plaatsing voor t NK op zak voor mijn solo 1 baton ik ben oh zo blij. niet veel bijzonders verder te melden maar wilde t toch ff kwijt nikita heeft t erg goed gedaan bij opa en oma en ik heb je zien zwaaien hoor senn haha. ik ga nu lekker mijn bedje in want ben al 36 uur wakker dus ben helemaal kapot :x slaap lekker allemaal en ik kom morgen weer ff spieken liefs susanne
Zo wij zijn er ook weer. Schiphol was erg leuk: ik hou wel van vliegtuigjes kijken. Knuffelkonijn je foto's zijn ook klaar. Ik zal e morgen ff spammen en sturen. Ze zijn erg mooi geworden, vooral die met de knuffel. Ik zal er alleen niet al te vroeg zijn. Tot morgen.