Hoop dat je alsnog een fijne werkdag zal hebben, en de kleine meid is natuurlijk lekker bij opa en oma..veilige omgeving voor haar
hmm, leon heeft de dweil weg gegooit! we hebben zo'n stok met zo'n doek, maar nu heeft leon de doek dus weg gegooid en weet ik niet welke doek ik nu moet hebben van de winkel en kan dus niet dweilen
denk dat het voor mezelf wel weer lekker is als ik aan het werk ben maar ik wil die kleine meid niet missen....
Ja anders hadden we denk ik eerder gegaan voor de tweede. Maar het toeval is dus dat Damian ging doorslapen vanaf het moment dat ik zwanger was. Zowiezo ging het vanaf die tijd een heel stuk beter, het blijft nog steeds een ukkie maar hij zit nu tenminste weer in de curve al is het op het onderste lijntje.
ik zou mika ook niet kunnen missen hoor, ik heb dan momenteel geen werk, en vind ik van de ene kant ook helemaal niet erg, kan ik lekker bij mijn mannetje zijn, maar van de andere kant wil ik wel weer een beetje onder de mensen komen
ben ook niet bang dat ze slecht terecht komt en ik gun opa en oma vanalles maar ik wil er zelf natuurlijk bij zijn het is mijn kleine meid....
Kan ik mij helemaal voorstellen zeg..poe dat is niet niets, de zorg over een ziek kindje, en dan ook je nachtrust. Maar Roan is toch verder wel zover dat hij 's nachts probeer door te slapen? Hoe groot en zwaar is Damian momenteel..? Björn heeft ook een tijdje achter gelopen, die had met zijn eerste verjaardag maatje 68-74 aan Nilo zit met zijn vier maanden al op 62
Hopelijk gaat dat gevoel weg, anders zit je ook niet prettig op je werk Moet zeggen dat ik het af en toe wel lekker vind als oma oppast, heb ik even mijn handen vrij voor boodschappen, winkelen of huishouden..dingen die 100x trager met kind(eren) gaan Maar goed, deze dingen zijn natuurlijk niet te vergelijken met werken..dat is echt een verplichting.
goedemorgen meiden! Lekker lang in bed blijven tutten met Jur, heerlijk! mocht ook wel van mij want hij kwam om 5.10 uur, hij is namelijk verkouden vind het zo zielig. Hoor je zo'n klein humpie steeds hoesten en af en toe zo'n snurkendsnotneusje... het zit gelukkig niet helemaal dicht dus kan wel nog ademen... Heb wel ff getempt vanmorgen, was 37,3 dus hi heeft geen koorts gelukkig! Moeten er voor een verkoudheidje nog dingen (druppels oid) gehaald en gegeven worden?
Als hij er geen last van heb zou ik niets geven, en het lichaam laten proberen anti-stoffen aan te maken. Heeft hij er veel last van, dan kan je neusspray geven (Wij hebben Otrivin Neusspray Zoutoplossing voor zuigelingen) en een neusreiniger omdat ze nog niet kunnen snuiten.. Verder kan je er helaas vrij weinig aan doen
werkse liesje! gister was wel oke, bezoek wat verdeeld, en madam heeft vooral uhh.. geslapen die vond het vast zo indrukwekkend al dat bezoek, ze is misschien 2 uurtjes beneden geweest de hele dag.. kwart over zes lag ze alweer te slapen, en heb haar om elf uur toen het bezoek weg was, even wakker gemaakt en een fles gegeven vanochtend werd ze om kwart voor acht wakker.. dus niet echt van slag! brr zou zo weer verder stoeien met de belasting.. leuke mensen zijn het
Morgen Anno! Ow lekker drukke dag gehad gisteren dus..Byron was toch jarig? Nog gefeliciteerd meid oei belastingdienst niet echt iets voor de maandag