haha maakt ie ook dieregeluidjes (bedoel de mobile dan ). doet mika ook bij de onze hoor, hele verhalen vertellen en een lol
hey dames, ik wil jullie nog even vertellen dat Rihanna gisteravond voor het eerst geschaterd heeft van het lachen. ik lag zelf ook helemaal dubbel van het lachen toen ze dat deed! Dat had ze nog nooit eerder gedaan, dus het was een hele verrassing en natuurlijk eerst bij papa doen he vond het zo leuk, wilde het jullie nog even vertellen
Hahaha geweldig! Een groene konijn Nilo heeft onderstaande hanger voor zijn maxicosi gehad van opa en oma, hij is er helemaal verliefd op
ik heb hetzelfde, ook over paar weken jarig... ik vier het denk ik klein dit jaar, alleen familien en vrienden uit de buurt... maar als ik t groot zou doen zou ik t ook splitsen denk ik... alhowel, druk en onrustig wordt het dan sowieso en dan heb je 2 keer die drukte en anders maar 1x..., is allebei wat voor te zeggen denk ik (ja heb je veel aan dit advies )
Ja gelukkig weet Roan wel hoe doorslapen moet, niet dat het altijd zo is, maar vaker wel dan niet Damian weegt nu 13 kilo en is 87,5 cm Nu ik toch de groeiboekjes erbij gepakt heb, Roan weegt gewoon 600 gram zwaarder dan Damian maar is 4 cm korter Was Damian dan lang en dun of Roan klein en dik?
Hopelijk blijft het bij snotteren en word hij verder niet ziek. Je kan babyneusspray voor hem halen als hij erg veel last heeft. Vind het zelf zowiezo lekker om dat soort dingen standaard in huis te hebben. babyparacetamol, luuf, neusspray en ors zijn dingen die ik standaard in huis heb, want kleintjes lijken altijd 's avonds of in het weekend ziek te worden
Hahahaha dat is vaag. Björn begon kleiner als Nilo maar Nilo is nu al stukken zwaarder en langer dan Björn met vier maanden was. Denk dat Damian langer en dunner was als Roan want 4 cm is toch wel een hoop bij die kleintjes!
Bye Bye! Ik ga zo ook opstarten met aankleden enz Dan even boodschappen doen met de kids (geweldig ) gelukkig loopt Nilo nog niet anders loop ik meer achter de kinderen aan te rennen dan boodschappen te doen
heb wel paracetamol, maar de rest moet ik idd halen... is er speciale ors voor babies? want heb een maatlepel dat ik t zelf kan maken....
Ik ga nog niet aankleden (bedenk ik net) wacht wel tot nu de lunch met boodschappen doen, dan zijn de winkels in de stad ook open
dank je! ach nee.. ook niet voor de dinsdag, woensdag donderdag en vrijdag maar jah, ze maken altijd fouten, dus heb er een fulltime baan aan
zo zingen wij hier sinds zaterdag *wijjjj gaaaaan naaaar bosnieeeuhhhh.. wij gaaaan naar bosnieeuhhh..* en een lol dat ze dan heeft haha