Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heb je nog veel gehad? :)

2. lief! leuke mannetjes heb je zo :D

3. Is hier niet geweest. Het bleef hier continue flitsen en rommelen in de verte, het leek heel dichtbij te komen, maar gelukkig niet. Ben als de dood voor onweer...

4. Zo, goedemorgen..

Hier weer een HEERLIJKE nacht achter de rug.
    Esmée sliep gister rond kwart voor 9 en om kwart over 4 kwam ze pas weer! Daarna om kwart voor 8 en nu slaapt ze weer.. Er lijkt echt een ritme in te komen.. (voor hoelang? :rolleyes:)

Liefs Wendie

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Succes met de prikjes!

6. monkeylove

Whahaha! Maar goed dat ik nergens vanuit ging want hij heeft zijn winst weer verspeeld :rolleyes: :)

7. monkeylove

Ik ben ok heel lang bang geweest voor onweer maar dat kwam door mijn moeder...
    Toen ik klein was en het onweerde vertelde ze ALTIJD het verhaal van een moeder en haar kindjes die ze door de bliksem had zien raken en ze vervalt nogal een in herhaling dus kan je nagaan hoe vaak ik het aan heb moeten horen :rolleyes:
    En als kind mocht ik nooit bij het raam gaan staan met onweer en blaballabalbalba :) Dus dat trauma was er goed ingepeperd :(
    Maar nu ben ik niet meer bang. Michelle en Leroy ook niet, maar die vertel ik dan ook niet zulke achterlijke verhalen :)

8. monkeylove

Hier ook een goeie nacht achter de rug. Mayron is om half 10 in slaap gevallen (EINDELIJK NA DIE JANKDAG!) en kwam vanmorgen om 7 uur...

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

beetje late reactie van mij hoor, maar hoe zwaar i marcus?
    i mocht van het cb nu n al 180cc gan geven omdatr sam al 5 kilo is en een grote baby. ik had ok aangegeven dat ik met forte zat te klooien en nog het idee had dat ze nog niet voldoende had aan 150cc. hierdoor kreeg ik dus 180 als advies en ik moet zeggen die flessen gaan zo goed als leeg (soms blijft r een bodem staan) en heef ze echt voldoende en dat zonder frte. en ze slaapt 's nachts nu ook door. en dat allemaal door die voeding denk ik anders is het wel heel toevallig

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

was het gezellig en heb je een beetje bij kunnen tanken?

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

:) haha die hond wil er ook bij in
    leuk is dat zo samen badderen. wij hebben nog seeds geen sessie gedaan zo. maar dat komt nog wel (denk ik)

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

eerst vroeg ik;
    echt? ? ? ?
    en toen heel volmondig en zonder twijfel;
    JA TUURLIJK

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

geeft niks hoor!
    mijn ma vroeg niet wat heb je gezegd, maar die zei;
    je hebt toch wel ja gezegd!
    as ik dat niet had gedaan had ik volgens mij flink op mijn dondr gehad van haar. :)

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

net alsof ze het toch wel dorhebben en denken vooruit 1 lachje dan om het wat draalijker te maken

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

had je niet zoiets va kerel als je het niet vertrouwd ga dan kijken!
    ka me voorstellen hoor dat j dan last hebt van biv een ochtendhumeur

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

nogmaals volgens mij zijn alle kerels dan hetzelfde

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Mrietje, wat een mooie foto's!

ML, dat is lekker verdiend 1000 euro en als ik jou zo hoor dan ga je dat makkelijk halen!

19. monkeylove

Goedemorgen LK, lekker aan het bijlezen? :p

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou zoals jullie waarschijnlij wel door hadden is dat niet gelukt, maar ben nu dus druk bezig. nog 40 pag te gaan

Share This Page