ja was gelijk helemaal verliefd op die broek.. toen kon ik hem niet meer aan.. en heb hem met tranen in mn ogen weg gedaan en nu heb ik hem aan! maar uhh maat 36 dat zit hier wel erg krap denk ik deze broek is 38..
ja nou je voelt wel blijheid maar dat sombere voel je niet meer, je kan bijna niet meer huilen enzo zeg maar(snappie een beetje)
Zooo goedkope vent heb jij Ik kan voor mezelf en de kids wel leuke goedkope kleding op de kop tikken, maar mijn wederhelft ppffff Replaybroeken komen alleen in zijn kast, en schoenen redt hij niet onder de 75,00 euries..die heeft echt een dure smaak. En zitten ze toch niet zo lekker, dan staan ze gerust een halfjaar in de kast en geeft hij het weg soms met het kaartje er nog aan Gelukkig hebben wij beide ook gewoon ons geld, dus maak mij er niet druk om Wij hebben een gezamelijke rekening voor het huis, auto, verzekeringen enz. En ons eigen geld voor mobiel abbo, kleding enz. En ik vind het best, zo krijgen we ook nooit gezeur als één van ons een hoge telefoonrekening heeft of hij de 20ste spijkerbroek koopt.