Ik heb zelfs 34 gepast, maar dat wil ik niet meer! Ben nooit flink geweest van mezelf, dus hoef er ook weinig aan te doen. En maak toch niet uit, je heb ook leuke kleding in 38-40-42 enz hoor
hmm oke, dan zie je het gewoon allemaal zonnig in wel een beetje raar, want dan haal je het probleem toch niet weg? je verdrukt het alleen? of lijkt dat zo?
hmm nee niet echt, heb meer last van dat ik niet vooruit te branden ben, en dan uiteindelijk de hele dag niks gedaan heb, en dan net voordat leon thuis is even snel stofzuigen of strijken of zo iets
Ja ik heb ook niet alles in 36 hoor, meestal bovenkleding/badkleding/lingerie enz. Spijkerroeken kom ik meestal op 36/38 uit (spijkerbroekmaat 27-28), smalle taille en brede heupen
haha nee, zoiets doen wij het ook wel hoor, alleen zijn we allebij redelijk zo dat we "nodige" dingen kopen.. en hebben we niet echt allebij een bedrag voor de maand ofzo, meer wat hebben we? wat zijn we nodig? hoe doen we het tjah, merk geven we niet echt om, twee soorten kleding leuk en niet leuk ga echt niet in een fleecetrui met jogging broek lopen (wie het wel doet geen probleem, t is alleen niks voor mij) en hij ook niet
Goede morgen meiden! (kan nog het) Even vluchtig doorgelezen! Ik denk dat je Sem bedoeld. Vandaag weer proberen plasje op te vangen alleen tot nu nog niet gelukt En hij ligt nu te slapen.. Gisteren geen verhoging gehad, vanmorgen toen hij uit bed kwam had hij wel weer 38,0. Maar of dat komt van een lekker warm bedje? Starks maar even weer tempen.. gefeliciteerd! Senniha heel veel plezier vandaag! Jeetje echt veel kids verkouden! Sem ook! echt snotverkouden! Meiden ik ga er even snel weer vandoor! Vandaag op verjaardag bij mams! Doeidoei
Ja zo denk ik er ook over, die tranen moeten er toch een keertje uit..als je dan stopt met die medicatie is dat toch nog niet weg...? Heb er gelukkig geen ervaring mee, maar zo denk ik ook..