Over hormonen gesproken: weet iemand toevallig of de welbekende zwangerschapshormonen, die zorgen voor zoveel tranen bij een mooie film, plus nog veel meer andere dingen nog aanwezig in ons lichaam? Tot wanneer waren/zijn die er?
de kleren zijn ook wel leuk, alleen het lijf wat erin zit erg frustrerend! ik ben al 7,5 week weer hard aan het sporten (sinds 4 weken na bevalling) en pas mijn oude kleding nog niet... en dat is maat 42 en sommige 40... heb zelfs nu maar 2 broeken in mt 44 gekocht omdat ik positiekleding zoo zat was! altijd al met gewicht geworsteld...hoopte dat bv zou helpen, maar helaas!
vroegahh.. was ik ook echt DUN.. mensen vroegen of ik annoraxia had.. wat dus niet zo is geweest, kon gewoon eten en eten en kwam geen gram aan. zo dun zou ik ook nooit weer willen zijn.
Merkkleding geef ik ook niet om, maar ik draag alleen Cars spijkerbroeken omdat die goedzitten en ik niet van riemen houdt. En schoenen bespaar ik niet op. Verder haal ik ook vaak leuke 'gewone' broeken en kleding van de markt of H&M, en voor de kids ook!
Maar je kan je met jouw maat vaak beter in je vel voelen als een kleinere maat hoor, toen ik maat 34 had was ik vaak ziek, had het vaak koud en rillerig. Nu ik iets zwaarder ben voel ik mij ook veel beter in mijn vel!
hmm ik ga juist enorm op ruimen.. probeer dan rust om me heen te creëren zodat ik aan mezelf toe kan komen.
ja precies weet ik ook niet hoe het werkt, maar blijkbaar helpt het wel bij haar, ze is af aant bouwen en gaat nog altijd goed dus het zal wel