Geloof mij dat je echt niet jaloers hoef te zijn, denk dat een slank iemand meer commentaar over zich heen krijg dan een zwaarder iemand. Zo lust ik b.v. geen taart (raar maar waar) als ik dus op een verjaardag een stukje taart weiger krijg ik gelijk als opmerking: Ow is madame bang dat ze een halve kilo zwaarder word... Gaat natuurlijk nergens over, plus het is erg kwetsend. Ik hou niet van taart, en ik dieet helemaal niet..dus hou zulke stomme opmerkingen voor je!
haha, ik heb ook veel cars broeken, zijn echt fijn! deze groene broek is dr toevallig ook van schoenen? mn nikes.. die zijn me heilig, voor de rest maakt het me niet zo veel uit, als ze maar leuk zijn ach zolang we niet in ons blootje hoeven te lopen
En dan maakt de foto je nog eens 5 kilo zwaarder..! Kan je nagaan hoe dun ze in het echt zijn Ik heb ook weleens foto's gehad waarop ik wel 190 kilo leek omdat de belichting verkeerd stond, terwijl ik toendertijd rond de 51 kilo woog.
eigenlijk boeit het ook helemaal niet wat voor maat je hebt, je bent nou eenmaal zo en daar doe je toch niets aan. leon vind me nog altijd sexy zegt ie (je hebt een lekker kont *knijp knijp*)
Nou dan zal ik ze eens uploaden. Bij de 1ste foto heeft ie Esmée uit de foto gehaald, omdat de foto onscherp was. Vervolgens heeft ie haar in een grappige nieuwe omgeving geplaatst en haar weer wat scherper gemaakt. Je moet ervan houden, maar hij mocht doen wat hij wou toch!?
is irritant ja, maar andersom ook... ik krijg bij sommigen vooraf de opmerking al "jij hoeft zeker geen taart" dan voel je je ook echt happy
HIhihi precies! Mijn kont is nog aan de flinke kant, en dan klaag ik erover. Dan zeg Maan, NU heb je een echt latina kont om in te knijpen Borsten zijn uit, billen zijn in he
ik ook.. als ik geen lekkers neem en waterdrink, dan val ik zo af als ik ziek ben gaat het ook hard. na de bevalling ging het onnozel hard echt wel 1 kg per dag.. nu is het "nog" maar 0,5 kg in de week ongeveer.. weeg nu 67.5 kan me niet herrineren wanneer ik dat als laatst ben geweest, zit altijd rond de 71 kg..