ben ook benieuwd!! jullie doen er zulke mooie dingen mee! ik ga die van jurre met de knuf groot afdrukken en inlijsten!!
vind het spannend! hahah, en ik vergeug me dr liever nu al op kan ik dr een jaar van genieten voor ik dr ben hahaha.
ja dat is niet leuk nee. kun jij toch niets aan doen als je dat niet lust, als ik zeg dat ik een glas water wil of zo krijg ik te horen van oh ben je op dieet? vind het opzich niet erg, maar als dat elke keer is daar wordt je ook moe van
ik hou ook niet echt van taart (rensie wist het al ) en hoef dus ook vaak niet.. maar ik heb nog nooit een dieet gevolgd in mn leven.. ach, t gaat erom hoe je je voelt, en zoals ik al zij, ik val vooral af als ik me kut voel
En de 2de foto met het knuffeltje is echt heel gaaf geworden. Daar heeft ie ook heel veel aan gedaan: eerst heeft ie hem vierkant gemaakt, toen de achtergrond vervaagd (wat een heel mooi effect geeft), daarna de knuffel weer in kleur gezet en tot slot het contrast aangepast.
Ja hij ontwikkelt zich prima verder. Alleen word hij soms jonger ingeschat en dan staat ze raar te kijken als hij begint te praten, want hij is een hele goede prater en komt soms al behoorlijk bijdehand uit de hoek en dat verwachten ze dan niet van zo'n kleintje