Lekker, wordt er een beetje jaloers van. Hier is er niks van te zeggen. De ene nacht komt hij maar 1 keer, de andere wil hij wel ooit om het uur drinken . Dan ben ik 's morgens echt kapot. Maar gelukkig is Sani overdag meestal ook thuis, dus dan kan hij me wat uit handen nemen.
helaas pas ik er niet in, maar heb nu al zin om te gaan bruiloft-shoppen maar eerst maar een datum prikken lijkt me het handigst
bedankt voor die link. had het programma wel e kan wel iets ermee, mar dat is ook alles. nu dus maar kijken of ik nu er nog handiger in word
maar wel mooi hoor krijg er bijna zin in om op de foto te gaan. ach en die dag doe je als het goed is toch niks anders als stralen, ds wat kan er qua foto's dan fout gaan 8-[
mooie auto! we hebben nog maar weinig besproken ( va do hebben we alleen nog maar gisteravond met ons 2en geweest na 9.30), maar we zijn er wel al over uit dat we een mooie oldimer doen.
leuk dat je vader dat wou en ook heeft kunnen realiseren. een oom van remco zit in de bruidsboeketten (de bruidsbloem te Hengelo (overijssel) dus die willen we aan vragen.
Ik miste je al! Enne ik had hetzelfde hoor de afgelopen dagen. Met als gevolg dat ik nu 70 p. aan het teruglezen ben.