oh ja weet niet mer wie het was met dat mooie geblokte boxkleed voor 5.... maarre bedankt voor de tip, ik heb hem nu ook gehaald! in het blauw
hihi... ach, er staat 9 maand voor ontzwangeren.. mn schoonzusje is 1,5 jaar geleden bevallen van de tweede en zit nu op oude gewicht, dus ik weet nu dat er nog hoop is...
ik ben echt veel te zwaar dat weet ik.. Al mijn zwangerschapskilo's heb ik er wel weer af. Nu de rest nog! maar ben ongeveer 1,70 en weeg niet schrikken rond de 107
oww novalie huilt! die zou ik aan kleden, en voederen en dan met jor de stad in, om een lekker receptje voor vanavond te maken
dat heb ik in de zwangerschap gewogen, moet zeggen dat als ik dat zou verdelen over mijn lijf het nog wel mee zou vallen hoe ik eruit zou zien hoor
ik zou het denk ik verdelen over de dag. maar aan de andere kant heeft hij dan de hele dag prikkels uhhhh ik weet ook niet wat nou het slimste is om te doen
die kikker hangt hier aan Roan's mobile (Tiny love) Ik krijg soms de indruk dat hij het maar een irritant ding vind, de tv lijkt hij interessanter te vinden