als jullie in het vervolg nou altijd de battle tussen 12.30 en 13.00 uur doen dan kan ik ook mee battelen
meestal krijg je gelijk na de bevalling een PND, maar word vaak pas later onderkent. Verder kunnen vrouwen het soms later nog krijgen door het stoppen met borstvoeding of door het beginnen met hormonale voorbehoedsmiddelen. Omdat beiden weer zorgen voor een verandering in je hormoonhuishouding.
volgens zijn zijn alle kindjes verkouden zeg Rihanna is ook al weken verkouden, ik gebruik luuf en otrivin zoutoplossing maar het helpt weinig nou ja tijdelijk dan
Ola ladies, Hier ff een ego berichtje van mij... Allereerst hoop ik dat het met iedereen goed gaat! Hier gaat het wat minder ik heb echt het gevoel dat ik door mijn werk weer terug bij af ben mbt de PS... Moet over 30 min. naar de ARBO, ik merk gewoon dat ik niet meer de Silla ben van 1,5 week geleden pfff de rotzakken! Tygo is ook een beetje ontregeld probeer vandaag weer in het gereel met hem te komen maar helaas het ging tot 12:00 uur goed, toen was het tijd voor zijn lange middagdut maar hij heeft maar 30 min. geslapen Nu ligt ie nog in bed de brabbelen maar ik ga hem er maar uit halen...mijn moeder komt zo ff oppassen gezien ik niet langer dan een half uur weg ben. Zou hem eerst mee nemen als het schema niet zou lukken maar doe het toch maar niet. Nou mss dat ik vanmiddag nog ff langs wip maar de kans is klein... Ik mis jullie wel maar tis ff niet anders... Dikke knuf !
Hi Senn, Wilde je nog veel plezier wensen vanavond. concert was erg leuk wij hebben er van genoten in ieder geval. Het begon trouwens ook een half uurtje later, dus om 20.30 uur. Op je kaartje staat 20.00 maar daar gaven ze aan 20.30. en het duurde tot ongeveer 22.45 uur. Veel plezier he?
Bij Damian ook die hoop gehad, de eerste mnd viel ik maar weinig af. Maar tussen de 6 en 9mnd bv viel ik ineens heel veel af. En paste ik zelfs weer in mt 36 sinds jaren. Maar dat is nu helaas nog ver van mijn bed show, heb nog steeds aardig wat kilootjes te gaan :x
ik had de mazzel dat ik een week na de bevalling alweer op mijn oude gewicht zat maar ik heb nog een ontzettende flubberbuik. Krijg ik die met oefeningen nog weer strak?
klein en dik net zo'n michelin poppetje en ze loopt als een pinguin en het lijkt alsof ze altijd aant water trappelen is met die vingers