Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. werkse vandaag :)
    Je eerste werkdag, valt het mee?

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik wilde nog wat opzoeken op internet maar weet al niet meer wat

3. mn outfit van vandaag en ik vind het errug leuk:

4. schattig truitje :)

5. [​IMG]

6. hema, met rompertje van hema eronder.

7. lang ben ik al he?

8. echt heel lief :)

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hmm zet een huilende mika voor de tv en hij is stil

10. ideaal toch?

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    zeker! en een lol

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo dat is lekker zeg! Zal je ook een goed gevoel geven dat je deels ben overgestapt, nu ze zo lekker groeit. Hoe doe je het nu qua schema? Om en om?

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi hoi allemaal!
    Hoe is het hier? Hier gaat alles goed
    Gister hebben we een verjaardag gehad. Ik wilde maar een uurtje gaan omdat ik wist dat het druk zou zijn en Indi misschien dan onrustig zou worden. En op een verjaardag met een huilende baby zit je ook niet lekker :rolleyes: Nou mevrouw vond het geweldig! Alle aandacht, kusjes en knuffels haha. Ze was de ster van de avond :D Geen 1 keer heeft ze gehuild. Ze is lekker gaan slapen in de kinderwagen en ze werd weer vrolijk wakker haha! Maar toen had ze zichzelf helemaal ondergepoept (echt alles zat onder) en zijn we maar naar huis gegaan om haar in bad te stoppen haha. Ze heeft lekker geslapen. Ben wel blij dat ze hierin zo makkelijk is zeg. Vandaag slaapt ze ook best veel, zal wel komen door alle nieuwe indrukken van gister dan denk ik. Morgen gaat ze voor het eerst de hele dag naar de oppas! :( Morgen begint mijn stage voor 1 dag in de week dus..Daar heb ik wel super veel zin in moet ik zeggen :p Nou echt tijd om bij te lezen heb ik niet ben ff bezig met strijken, administratie enzo. Maar ga het toch even doen, ben al zo productief geweest vandaag :)

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihihi Kwebbels leuk om te lezen dat Indi het naar haar zin heeft gehad op de verjaardag :D Echt een dame dus hihihihi

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo net boodschappen gehaald, ook gelijk voor morgen want morgen wil ik de deur niet uit..even Björn's kamer opruimen met meneer samen 8)
    Wilde nog even de stad in, maar hoewel de zon schijnt is het erggg koud..Nilo snottert nog erg en ikzelf ben ook nog niet echt beter, dus toch maar weer richting huis gegaan. Heb nog de hele week om de stad in de gaan, dus kom niet op een dag kijken.

Heeft iemand nog iets van JessButterfly gehoord...?

16. kwebbels

Ja had ik echt niet verwacht. Maar ik denk dat ze het ook wel een beetje gewend is. Bij mijn ouders thuis is het namelijk altijd drukke boel. Ze hebben een eigen bedrijf, 6 kinderen en ik weet niet hoeveel dieren dus misschien dat ze het gewoon gewend is haha :D

17. kwebbels

Ik moet ook nog even de deur uit zo! Maar ja ik ben echt een kip zonder kop want ik ben aan het strijken, administratie aan het doen en aan het forummen. Onder tussen hoor ik Indi ook wakker worden. Dus ik kan 3 kanten op. Maar ga denk ik maar even de deur uit, vanavond moet ik ook naar school dus het is een beetje druk altijd dan toch.

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou nou dames nog geen battle....
    en ik maar opletten of ik er stiekum nog aan mee kan doen

19. kwebbels

Ja dat heb ik nou ook! Sinds Indi er is zit ik zo vaak te janken bij de tv! Maakt niet uit wat voor programma het is. Er hoeft maar een zielig muziekje te komen ofzo en ik krijg alweer tranen in me ogen. Zelfs bij ATWT :rolleyes: Nou als je daarbij zit te janken ben je toch wel een beetje sneu denk ik he :)

20. ff vraagje:

wie weet waar je fopspenen kan krijgen met kersvorm?
    want ik kan esmee niet aan de fopspeen krijgen en dat vind ik soms toch wel erg lastig. als ik ze via internet wil bestellen, kost me dat over de 6 euro, terwijl ze dan maar 1,80-2,50 zijn..
    iemand nog een ander idee?

Deel Deze Pagina