Jah heb gewerkt van 9 tot 2. Iedereen is beter, May nog een beetje misselijk maar nu voel ik me neit lekker. Misselijk, buikpijn en hoofdpijn
Met kerst gaan we wel net gekleed als we buiten de deur zijn, maar thuis heb ik meestal wel iets makkelijks aan..zeker als het gourmetten word ik zit altijd onder de spetters!
Deze vond ik bij een inetshop, en niet eens zo duur! 5 delig kinderkostuum: broekje, bloesje, strik, gilet en jasje 32,00 maat: 3 mnd. - 6 mnd. - 9 mnd. - 12 mnd. - 18 mnd. effen zwart, zwart met krijtstreep, effen ivoor en ivoor met donker streepje, beige met lichte streep en nu ook in wit.
Nou ik ga hier iemand onder de douche zetten, en in bed stoppen. Even weer een stukje voorlezen en ook naar dromenland toe
jeetje wat lees ik nu kk urine toch niet goed tjee hoe was het bij de huisarts weet je al meer hier een druk dagje gehad heb de hele dag op mijn neefje en nichtje gepast en had dice er natuurlijk ook nog bij mijn vriend had youame meegenomen naar opa en opa ik heb een klein vraagje zouden jullie op youame willen stemmen? je mag elke dag 1keer stemmen tot 1 dec http://www.bepanthen.nl/kleinehelden/foto.php?id=251 heel erg bedankt ik moet nu gaan want mijn dochter heeft een giga poepbroek
bedankt voor de link! (ook al was ie niet voor mij bedoeld ) ik ben al tijden op zoek naar een kinderwekker. het liefste wil ik er eentje waarvan er een lamp aangaat maar met die ogen is ook wel handig voor Damian