Daar ben ik al mee bezig maar ja zit gewoon ff niet mee... De ene vraag al VOOR dat ik op gesprek moet komen om een pasfoto + confectiemaat? ? De ander vraagt om 1 jaar RECENTE ervaring Of het zijn full-time functies... Blehhhhhhhhhh
:S en dan roepen ze allemaal dat er zó veel werk is.. maar jah wat passends vinden is niet zo makkelijk.. Ik ben ook opzoek naar een baantje, voor do avond en zaterdag.. maar dat is ook niet zo makkelijk. Ik kán ook proberen terug te gaan naar mn vorige "mevrouw" die was hier gister (waar ik schoonmaakte) ze wil me super graag terug EN ik mag Novalie mee nemen.. dan word het interessanter
Hoi meiden, Ik heb het best druk gehad afgelopen dagen en vandaag ook weer een hoop dus heb geen tijd voor terug lezen helaas! Zag wel leuke foto's langskomen van ML, dat krulletje boven op zijn hoofd, echt te cool! En Silla, ik hoop voor je dat je gauw ander leuk werk kan vinden, ga je tenminste met zin naar je werk... Gisteren hadden wij verjaardag van me schoonzusje, en ik merk dat Marcus er helemaal niet tegen kan als er een beetje verandering in zijn ritme komt hij wilde absoluut niet slapen daar, ja alleen op mijn arm... En toen we thuis waren heeft hij ook nog een poosje gehuild en meer gedronken dan normaal omdat ie zo van slag was! Op een gegeven moment was ie zo aan het huilen dat ie zijn adem helemaal inhield schrok me dood! Ben toen maar met hem onder de douche gesprongen want dat vind ie heerlijk, gaat ie helemaal met zijn beentjes wijd liggen als de straal op zijn piemeltje komt hihi... Daarna nog wat gedronken en toen heeft ie geslapen tot 7 uur, met een kleine tussenstop van wat drinken terwijl hij nog sliep hihi... Vandaag is ie redelijk... Nog niet echt in zijn doen tenminste...
Mayron heeft dat ook wel eens dat ie zo overstuur is dat ie helemaal begint te stikken eng is dat hoor, ik begrijp precies wat je bedoelt en hoe eng dat is...
Multi Value zoekt mysteryshoppers Wij zijn door heel Nederland op zoek naar enthousiaste mysteryshoppers die voor ons winkels willen bezoeken en later online een vragenlijst hierover willen invullen. De verdiensten liggen tussen de 10 en 15 euro per bezoek. Sommige bezoeken leveren zelfs 20 euro op. Dit is een ideale manier om wat bij te verdienen en goed te combineren met een baan of kinderen. Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven op onze website of voor vragen een e-mail sturen naar Nicole.Bakker@multi-value.com. -- Meer informatie -- Shoppen.. en ook nog geld verdienen
een vriend van me (of kennis of whatever) zij, dat je ze dan in het gezicht moet blazen, dan schrikken ze, en van schrik nemen ze een hap lucht.. heb het bij Novalie nog niet hoeven te proberen.
Novalie slaapt ook niet bij anderen.. veel te interessant, en dan word ze dus ook zooo moe, maar de ogen houd ze open, wat ik dan irritant vind is dat mensen dan "zeggen" oww ze is wakker! dus weer kwekken aandacht.. kind weeer helemaal druk.. zij raakt er ook van van slag.. en die douche met dat piemeltje.. begint vroeg
Nou op me werk hadden we een kindje met breath holding spells maar dat is ook eng hoor, die moesten we onder de kraan houden en daarna er geen aandacht aan besteden, want dan had ze d'r zin! Maar zal dat in het gezicht wel even uitproberen volgende keer als ie zijn adem inhoudt, goede tip! Ik stond maar te zeggen: "ademen, ademen, ADEMEN "
oww wat ik me nog afvroeg, hebben jullie ukkies ook zo duidelijk een slaap-dag, en de dag erna een wakker-dag? vandaag heeft ze dr slaap-dag, dan slaapt ze een gat in de dag, en gister had ze dus (ook door bezoek) een wakker-dag dan is ze gewoon van 11.00 tot 21.00 wakker.. terwijl ze wel al dood moe is om half zeven..
Eng he.. ik had het toen bij het badje, dat ze een slokje binnen kreeg, ik riep ook al ADEM NOU! maar gelukkig is ie weer gaan ademen (op die momenten wil ik altijd mn ehbo diploma hebben.. haha)
Hahaha ja hij weet al wat lekker is Ja ik vind het ook irritant met bezoek, ligt ie ff te huilen in zijn wagen en dan beginnen mensen meteen te zeggen dat ie huilt, en dan zit ie te zoeken met zijn mondje omdat hij van alle gekte niet meer weet wat ie moet: "ohhhh hij moet eten, ga hem eten geven!" en dan nog raar kijken als ik zeg dat ie even moet wachten... Pffff of de nu al klassieke opmerking: "ja het is een heel ander kind dan Lisette he, maar ja dat wisten wij al hoor!" ja duhhhhh geen kind is hetzelfde, maar ja...
Nou meiden ik ga er weer vandoor, zo boodschappen doen en nog wat dingen regelen en om 16.30 heeft Lisette d'r eerste dansles dus moet wel optijd zijn natuurlijk! Tot morgen!
vet frustrerend.. gister ook, ze was echt dood op door het bezoek smiddags, komen mn schoonouders langs s`avonds heel enig (not).. Dus ik had haar om zeven uur naar boven gebracht, maar niet slapen.. helemaal bezweet, dus ik had er toch maar even mee naar buiten genomen, even afkoelen.. komen hun dus langs.. owww ze is WAKKER (op dat volume is zelfs een dove nog wakker) maar ik heb haar mooi in een dekentje, lekker tegen me aangelegd, met haar hoofdje richting planten.. want anders weet ik zeker dat ze nóg "drukker" gemaakt werd.. flesje en naar boven, maar voel me dan altijd een beetje "lullig" maar jah, ik wil ook alleen maar dat wat mij het beste lijkt voor mn kind. En dat geen kind het zelfde is, dat is toch nieuw voor me dacht dat iedereen gewoon het zelfde was zou wel makkelijk zijn
Mooie foto's van Mayron en Novalie! Niesje, ML en Silla gefeliciteerd met jullie kleintje! Het schiet idd op, alweer twee maanden!
Dat wisselt ook erg bij May. De ene dag is ie niet wakker te krijgen en de andere dag alleen maar wakker...