Goedenavond allemaal de 1e werkdag zit er weer op gelukkig haha. Brenden was vandaag nog zieker... pieter is vanmorgen met hem bij de ha geweest en hij heeft een virus met keelontsteking. We moeten ook zijn oortjes in de gaten houden want die zijn ook geirriteerd en kunnen zo gaan ontsteken . Maar hij is zo vreselijk lief als hij geen hoestbui heeft dan lacht hij! hij ligt net lekker op bed met een paracetamolletje en luuv op zijn buik en rug! zijn er hier nog bijzondere dingen gebeurt...? t zijn weer bijna 100 pagina's dus ga liever niet teruglezen dan kan ik nooit s ff lekker meekletsen!
Wij hebben eind september al afgesloten de camping is vaak tot dan open behalve als het echt mooi weer is... vind het ook niet zo erg dit jaar veel te koud en k ben bang voor de gaskachel gaan jullie er nog heen?
Jeetje beterschap voor de kleine Brenden Zit hem ook niet mee he, gelukkig blijft het een vrolijke mannetje! Hopelijk is hij er snel weer vanaf! Sem van Esther heeft iets in zijn urine, en hij had er koorts bij. Ze moest vandaag naar de HA komen met hem, maar we hebben verder nog niets gehoord Dus even afwachten.
Rick is door mama in bed gelegd en is gewoon in 1x gaan slapen =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/
Wij hebben gelukkig geen gaskachel, maar kan mij je angst wel voorstellen want ik zet mijn geiser uit zodra ik hem niet gebruikt. Ja wij gaan nog wel, maar hebben tot nu toe alle weekenden mooi en droog weer gehad. Nilo lekker in de tuin in zijn kinderwagen, wij aan het klussen in de tuin en Björn crosst met zijn fiets over de camping (mijn ouders zijn er ook nog) en wat andere kinderen waarvan de ouders in de caravans bezig zijn. Dus nog best een drukke boel daar!
Dankjewel!Ik ben allang blij dat hij er zo goed op reageert... hij drinkt gewoon zijn flessen leeg al moet hij wel om de paar slokken even stoppen om te hoesten! oh wat zielig ik zal haar zo even smsen! wat heb je trouwens een geweldig pakje uitgezocht voor nilo!
Daar was laatst ook een link van speciaal voor mij.....de kidsleep (of zoiets, zal het even opzoeken)....die was wel prijzig ( 45,00). komt ie........ http://www.kiddostar.nl/kidsleep/
Jahoe ik ben eindelijk onder de 100 : 97 Patricia01 Zuid Holland 31-10-2007 4701 Alleen voel ik Ramoontje's adem in mijn nek hijgen want die staat maar 3 plaatsen van mij verwijderd met haar aantal berichten
Dat is wel heel gezellig! en ook leuk dat er nog genoeg mensen zijn... bij ons zitten in de zomer ook heel veel kids maar nu is het uitgestorven en aan het einde in september zitten er alleen maar oudjes Wel fijn dat jullie er ook een geiser hebben! heb je ook foto's?