Ben nu photoshop aan het downloaden... eeeh photoshop 8 nederlandse versie... Ik ga ff douchen... Patries foto van Mayron komt nog
Dit is vanaf de tuin, zoals je ziet is het zonnescherm gescheurd. Vorige eigenaren hebben hem niet goed dichtgedaan, dus die word volgend weekend ook gemaakt
Ik had er dus nog nooit van gehoord ......maar toen ik 't berichtje plaatste bedacht ik me idd dat het wel over lingerie zou gaan
Ja hij is behoorlijk ruim. Voel mij in ieder geval niet opgesloten, maar wij hebben ook geen ingebouwde banken of tafel in de caravan. Dus echt losse meubels. Waar staan jullie op de camping?
He getverd! Daar was ik daarstraks toen ik het bericht las dat ze met 'm naar de dokter moest al bang voor . Heel veel sterkte! En een hele dikke knuffel voor Sem!
Ja gelukkig zit er verbetering in! ALhoewel hij wel al weer 2 nachten achter elkaar om een uur of 5 ineens in onze deuropening staat . Gelukkig laat hij zich dan wel terugleggen (1 of 2 keer)....en slaapt dan wel weer verder. Vanochtend moest ik 'm om 7 uur wakker maken , omdat ie naar de PSZ moest.
De buitenkant ziet er ook goed uit! wij hebben wel ingebouwde banken maar vind hem niet klein of zo daardoor... zal eens kijken of ik een foto heb! wij staan in westergeest is een half uurtje hiervandaan aan een grote vaart! jullie dan?
ZIet er allemaal mooi uit.....maar is niet echt iets voor mij . Ik ben meer van het "gewone" en dan zonder frutsels en kantjes.....(dat irriteert bij mij gelijk op m'n huid)......