Jep, ik ga dus voor het functionele . Maar ook dat kan heel mooi zijn hoor! (en zo duur als je maar wil )
Ik heb Björn al geleerd om eerst te tikken op de slaapkamerdeur 8) Niet alleen voor prive-doeleinden, maar hij heeft het ook al een keer geflikt om naast mijn bed te staan...open je je ogen, en je schrik je echt wezenloos!
haha oh jouw flubbies op jouw buik! meid geniet ervan dat je je eigen kleren weer aankan! ik nog lang niet! weet niet wat het is maar moet nog 15 zw. kilo's en dan nog 5 gewoon kwijt! kan echt nog niet in mijn eigen kleren zelfs niet in mijn eigen schoenen
haha oh ja bij privedoeleinden heb je dat natuurlijk ook... hm zal maar slot op onze deur doen haha... ja maar dan schrik je je volgens mij echt rot heb t al een keer gehad met de hond die ineens bij mijn bed stond! (hadden we vergeten trap hekje ervoor te doen!)
nope heb meestal laarzen aan nou mijn voeten willen er niet eens in.. laat staan dat ze om mijn kuiten passen...
Hij houdt zich goed aan die regel, en om het echt te doen lijken kloppen wij ook netjes op zijn deur voordat we binnenkomen Zo laat je toch merken dat je ook hun privacy waardeer, en zullen ze het ook netjes bij jou doen
haha zo pak je het wel goed aan ja! wacht ie wel tot jullie antwoorden of stapt hij dan nog zo binnen?
Nou vooralsnog staat onze deur dus op een kiertje....maar moet er idd niet aan denken hoor (vooral dan tijdens privé aangelegenheden )