oke! vaag hé, je zou toch denken dat het logiser is om gewoon elke dag 1/2 te slapen? maar goed.. Novalie is dus niet de enige
ach jah, Mayron hanteert natuurlijk de "mannenlogica"dus dat is wel logisch dat we dat niet snappen maar Novalie is een meisje die zou toch beter moeten weten
Eigenwijs kereltje, die Wessel Ach ja heb je straks ook niets af te leren Enne lijkt me slim om je op één advies te richten anders maakt het je alleen maar onzeker. Zoveel mama's zoveel meningen. Ik heb net even in het groeiboekje van Damian gekeken en die woog met 10 weken 6040 gram, maar liefst 2,6 kilo meer dan bij zijn geboorte. Roan is de eerste maand 1,3 kilo aangekomen en vrijdag moet hij dus weer gewogen worden en als ik zijn spekbenen bekijk dan is dat zeker weer een kilo erbij
AAAAHHHHHHHHHHHHH ik heb een allergische reactie op mijn nieuwe dagcreme :c: Mijn hele gezicht is vuurrood met bultjes en zo opgezet dat mijn ogen half dichtgedrukt worden door mijn wangen. Jeuk jeuk jeuk
Pfff heb egt niets boeiends te doen, ja eigenlijk wel maar DOE niets boeiends... Ik zit dood achter de pc een beetje te surfen... Heb de hele week gtst al gekeken op rtlgemist
dat is wel handig.. ik mis het ook altijd, kan ik het beter ook smorgens kijken. ga je heel nuttige dingen doen
Hoi Everybody, Ik lig inmiddels al weer 40 pagina's achter op jullie, maar heb even geen tijd om bij te lezen.. Als er belangrijke dingen zijn gebeurt, wil iemand mij die dan even pb'en? Hier gaat alles goed.. Het lijkt erop dat Mikayla wat meer regelmaat krijgt.. Van half 10 tot half 11 is ze meestal wakker en daarna gaat ze naar bed.. En vanaf half 4 tot 's avonds een uurtje of 7 á 8 is ze ook wakker.. Ze is dus best veel wakker... Verder drinkt ze goed.. In vergelijking met een aantal kleintjes hier nog wel heel weinig per flesje, maar ze doet het er goed op.. Ze krijgt nog steeds 6 á 7 voedingen op een dag elk van 90 cc.. Meer drinkt ze ook nog niet per fles, dus ze zal daar nog wel geen behoefte aan hebben... Verder begin ik de huiltjes ook enigszins te herkennen , wanneer ze honger heeft, slaap heeft, enz.. Ik ga een poging doen om bij te lezen, maar of het lukt ? Dus belangrijk nieuws graag pb... Thanks...
Zo mijn gezicht staat echt in de fik niet normaal meer. De hele week gtst pffffff Enne een foto doe maar niet ik zie eruit als iemand van extreme make-over die een peeling en ooglidcorrectie heeft gehad.
Moet je dit zien. De januari2009 hebben een topic deel2 geopend met nieuwe regels? Check http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 97&start=0 Mag dat? Of zal ie snel gesloten worden
Jah ik weet het, dan heb je egt niets boeiends te doen... Ach het is wel leuk. Een ochtendje irritatie over de dommigheid van de serie
Jemig het lijkt me heel gezellig om daar mee te schrijven Wat een moeilijk gedoe allemaal zeg. Geen idee of ze open mogen blijven. Ik las ook dat ze bij elke 500 pagina's een nieuw topic willen openen, wat daar nou weer het nut van is?
Oh wat erg ik zat me zo te vervelen dat ik voor Damian voor 100 euro aan winterkleding heb besteld op www.amazingkids.nl Ik praat het voor mijzelf goed door mijzelf voor te houden dat hij heel hard gegroeid is en echt wat nieuw spul nodig had. (zolang het nog in zijn kast past ) En verder dat Roan het over 2 jaar ook nog aan kan hihi
Bloem, Danique is bij het eerste bezoek aan het CB gegroeid van 3590 (gewicht na terugval in de eerste dagen) naar 4510 Dus bijna een kilo in 4 weken. Bij ons houden ze aan dat ze tussen de 150 en 300 gram per week groeien. Best een ruime marge dus. Het kindje van mijn vriendig is was vorige week 3 maanden en was toen 5100 gram ongeveer. Ze was bij geboorte 3400. Dus eigenlijk zat ze wat onder de 150 gram per week. Toch heeft ze geen honger en slaapt ze vanaf 6 weken al door van 9 tot 7. En ze heeft goede natte luiers. De CB arts hier maakt zich er dan ook niet druk over. Wel groeit ze hard in de lengte. Het advies hier was om te beginnen met fruit en zuivelhapjes. Had ik nooit eerder gehoord al met 3 maanden en in combi met BV. Maar ze krijgt die nu dus en ze vindt het heerlijk. Lientje