hahah, ja was duracel vergeten, het waren van die goedkope batterijen, tja die doen het niet zo lang he
nee, klopt.. en als je hem vannacht aan de lader legt? of is het niet zo'n oplaadbare die de hele nacht laadt?
Ik moet ook nog heel veel kilo's. Het lukt maar niet om ze kwijt te raken (moet ik zeggen dat ik ook niet super mijn best doe ). Dus jij past je schoenen ook niet meer? Ik vond dat zoiets raars, maar ik baal er wel van!
Ik ga ook nokken... Ben echt moe man... Lekker ff bakkie thee zetten en in m'n bedje chillen... Ben weer eens een serieus boek aan het lezen over een engels meisje dat is opgegroeid in de hel van Afrika. Veel familieleden van haar zijn uitgemoord. Best wel boeiend om te lezen en gelukkig niet alleen maar kommer en kwel Slaap lekker allemaal en ben morgen lekker vrij. Heel misschien ga ik, als ik me goed voel, Leiden in met een vriendin en Mayron en anders blijf ik lekker thuis voor de buis... Nou jah, een things to do list afwerken na die drukke week ... zucht... en lekker forummen Slaap lekker!