Ja ziet er wel uit als een setje van Newyorker Ik vind de prijsklasse wel een beetje hetzelfde als van H&M
Bleggg ik hoest de longen uit mijn lichaam zeg Daantje, ik wil je even succes wensen bij de HA straks..hopelijk kan er snel iets aan gedaan worden! Vanmorgen om half zeven Nilo een fles gegeven, Björn was ook al wakker geworden..zijn we met zun drieeen nog in slaap gevallen tot half negen in bed Het is toch rotweer, want het regent hier aardig zeg
Zoiets zocht ik idd, maar 45,- voor iets waarvan ik niet weet of het werkt mmm nee toch maar niet, dan vind ik die 15,- van de kruidvat een beter idee
grappig dat elk kind toch weer z'n eigen aanpak nodig heeft, want Roan kreeg dus ontzettend uitslag van pampers.
hier heerlijke n8 gehad.. esmée was gister tussen alle voedingen door maar 3 kwartier wakker en de rest sliep ze steeds tot ik haar wakker maakte. zelfs gisteravond, dus had niet verw8 dat we door konden slapen. christian zou eruit gaan, maar ze sliep rond kwart voor elf en heb haar om kwart voor 9 wakker gemaakt! jippie!
Oh nee dus het gaat nog niet beter. Gets zo'n arm klein mannetje in het ziekenhuis. Sterkte Sem, hopelijk kan je snel weer naar huis toe met papa en mama