Jep! En ik heb 'm maar 1 x terug hoeven leggen vanochtend! Dus dat was nog een sticker . Zijn 2 kaarten zijn bijna vol (1 is al vol maar de andere nog niet) en dan is het kadootjes tijd!
Ik heb toevallig gisteravond 2 van m'n oude broeken geprobeerd.....nou ik krijg ze dicht, maar daar is ook alles mee gezegd.....Nou ja, dan nog maar even maat 44 hoor ipv 42 ....voor een paar weken terug dacht ik nog dat ik mijn oude broeken nooit meer over mijn kont zou krijgen.....
Nou ga zo eens een things to do list maken en das wel een lange maar na al dat zorgen en moederen is er wel het 1 en ander blijven liggen En ik ben gister vergeten de nieuwe desperate housewives te downloaden dus dat gaak zo even doen en dan vanmiddag lekker chillen.. Nou jah eerst May maar eens een fles..
Tot half negen.......o ja, Björn heeft zeker vakantie! Hier regent het ook al de hele morgen pijpenstelen .
Tegenwoordig gaat het 's avonds best goed....hij slaapt ook beter, en als ie wakker wordt, laat ie zich iig wel terug leggen om dan meestal toch nog wel verder te slapen.
Zo dacht ik dus ook......maar op zich leek 't me met die lampjes wel handig! Maar goed, hier maar eens kijken of we deze lijn voort kunnen zetten!
Maf hè?! Nu heb ik bij Rick zoiets van dat het me op zich niet zoveel uitmaakt welk merk, omdat ie niet meer de hele dag ligt enzo (maar kijk dus wel naar de luieruitslag enzo). Maar bij Joost wil ik toch echt nog een soepel luiertje. Ach en zo heeft iedereen zijn eigen ding idd.
En die strijd kan heel lang duren, want Rick is nog steeds af en toe aan het klieren met het verschonen van de luier!
We gaan nu ook over op 1 kaart en we gaan het dus strikter aanpakken. Nu wordt het dus gewoon in 1x in bed blijven (en de hele nacht doorslapen).....dan mag er geplakt worden en anders niet! Maar ik wilde eerst dat ie een beetje het idee doorkreeg en dat begint nu te komen. Nu stapt ie 's morgens bij ons in bed (als het mag ) en dan zegt ie "plakken, slapen" en dan leg ik 'm uit hoeveel stickertjes hij mag plakken en waarom .
things to do list: *boodschappen *Mayron in bad en aankleden *douchen en aankleden *badkamer scvhoonmaken *luieremmer legen *was doen, vouwen en ophangen *afwassen *aanrecht en gasfornuis schoonmaken *overal met een nat doekie overheen gaan *huiskamer opruimen *slaapkamer opruimen *bed verplaatsen *muurvuller kopen *muur vullen *stofzuigen *dweilen *desperate housewives downloaden *chillen *koken de lijst zal jullie de hele dag achtervolgen