Ik heb ook een to do list voor vandaag: - vitrage Joost zijn kamer wassen (had een spinnetje ertussen kapot gedrukt ) en weer ophangen; - was doen, ophangen; - was drogen en opvouwen; - stofzuigen; - wc poetsen beneden; - wc poetsen boven; - trein bouwen met Rick; - 4700ste berichtje plaatsen op het forum en vast nog wel wat meer!
Pfff begin me wel alweer vet misselijk te voelen bah, pijn in mijn ingewanden haha klinkt een beetje raar maar het voelt wel zo. Misschien maar eerst ff boodschappen dan is dat gedaan...
Ja ik heb gister -toen Rick naar de PSZ was- mijn tijd goed gebruikt door beneden alles af te stoffen, beneden te stofzuigen en boven ook gelijk. Joost z'n bedje afgehaald enzo......dus kan ik het nu weer wat rustiger aan doen!
Ik dacht dat ik vandaag niet weghoefde maar heb een afspraak staan om 14.00 Heb bij My fun Shirts een t shirt besteld voor Nilo, bedrukt en die is klaar. Aangezien ze bij ons in de wijk wonen ga ik hem ophalen, vind het zonde van de verzendkosten
goedemorgen meiden, Ik ben weer terug van weekend center parcs in Frankrijk! Was onwijs leuk! We zzijn nig gaan zwemmen maar Senna trok vrijwel direct pruillipje ahhhh! Water was wel 29 graden maar denk dat hij jet toch koud vond! Ik wilde gaan babyzwemmen maar ben benieuwd of ik em daar een plezier meedoe.... ML en Ramoon jullie stimuleren mij met die to do list om ook even de handen uit de mouwen de steken! Patries hoe is het met je? Veraatje ik las iets over gebroken nachten...ik weet er helaas alles van....vannacht ging het na 2 weken weer iets beter om 23.30 fles toen weer rond 5.00 en vervolgens tot 9.00 geslapen ik dus ook! eerst werd hij bijna iedere 2 uur wakker blegggg! Hoe bevalt het je de fles mis je borstvoeden nog? Ik ga even wasje draaien hahahahah! liefs nina
Maar baal ervan, dacht lekker niet naar buiten te hoeven ... Belt in de tussentijd ook mijn schoonmoeder, dat ze zichzelf heeft buitengesloten. Tsja, Nilo slaapt net..Björn en ik zijn ook nog niet aangekleed Dus nu is mijn mannetje vanaf zijn werk onderweg naar zijn moeder, arme mens staat ook nog eens in de zeikregen.
Hey Nina Fijn om te horen dat je vakantie geslaagd was Jammer dat Senna nog steeds het doorslapen niet onder de knie heeft had al stiekum voor je geduimd Hier gaat het wel redelijk, 30 okt heb ik een EEG onderzoek en een week later de uitslag ervan..dus hou je op de hoogte!
Bloem Karsten heeft het ook een paar weken gehad, maar nu slaapt hij gelukkig weer door sinds een paar dagen.