Ik zou in elk geval geen zin meer hebben om daar mee te schrijven... Net of je op school zit met al die regeltjes
jemig wat zijn onze regels? en wie bepaald dat? je mag toch zeker zelf weten of je honderd kleine berichtjes of 1 lange wil posten.. vaag
AUW.. komkommer schijfjes er op? of aftersun ofzo? misschien dat dat wat verkoeld? al zou ik dan geen aftersun doen.. straks krijg je een ketting reactie
ach moet toch kunnen keer lekker shoppen.. waarom niet wij hebben vrijdag achterlijk veel geld uitgegeven voor dingen in huis.. we hadden gewoon echt zin in nieuw.. nieuwe kussens voor op de bank enz een kastje voor op de slaapkamer
okee.. en waarom? is het anders niet handig? maar als je nou 4 topics met 500 pagina`s hebt.. of 1 met 2000? dan heb je toch het zelfde? alleen staat het ook nog eens op verschillende pagina`s.. echt handig.
ik kon het niet laten, en MOEST gewoon na dat bericht even een berichtje plaatsen.. dus als dr straks een rel uitbreekt.. it wasn`t me!
lijkt mij ook raar.. ik snap de toedracht ook niet.. en om nou dat topic te gaan lezen, maar niemand reageerd er ook na.. dat vind ik het engst, is er daar een moeder overste ofzo? ze gaan keurig over in deel 2
alleen een smile ging maar geen "wat belachelijk en waarom is dit" berichtje plaatsen.. (t lijkt me namelijk dat ze daar bij het leger zitten, en dan heb ik het gedaan)