Jah irritant is dat he als je dan toch nog wegmoet. Ik wou even met Mayron weg maar het regent hier onwijs dus ik wacht even tot Michelle klaar is met douchen en aangekleed is dan kan ze even oppassen als ik boodschappies ga doen
Heidi ik kom je berichtje tegen tijdens het bijlezen maar begrijp ik goed dat jij misschien PD hebt? Heel veel sterkte meis en een dikke knuf van mij.
things to do list: *boodschappen *Mayron in bad en aankleden *douchen en aankleden *badkamer schoonmaken *luieremmer legen 8) *was doen, vouwen en ophangen 8) *afwassen *aanrecht en gasfornuis schoonmaken *overal met een nat doekie overheen gaan *huiskamer opruimen *slaapkamer opruimen *bed verplaatsen *muurvuller kopen *muur vullen *stofzuigen *dweilen *desperate housewives downloaden *chillen *koken *vuilnis *flessen uitkoken
Veraatje ik kan je berichtje niet zo snel vinden maar las in een quote dat Marin 400 gram was aangekomen? En dat door de combi fv en bv?
Zal wel lukken. Ik ga geen pijnstilling innemen want dan ga ik over mijn grens heen van mijn kunnen en hou liever pas op de plaats anders kan ik morgen ook niet werken.
Ik heb op dit shirtje geboden op ebay. Had 2 euro ofzow geboden. Maar weet neit cker of ik het leuk vin hahaha... Jullie? Is nieuw met kaartje...
he leive meiden, even snel een ego vanuit deze kant! Ben nu even thuis slaapt alweer net een lekkere fles leeggedrinken. Zodra hij eerder wakker is bellen ze ons! Vannacht is het goed gegaan (heb zelf thuis geslapen anders doe ik daar geen oog dicht. (sommigen zullen het misschien wel stom vinden) Maar hij ligt nog steeds aan een infuus met antibiotica 4 x daags. Sem is er zelf wel vrolijk onder! Lacht en brabbelt! De koorts is weer gezakt gelukkig! nu een temp van 37.3! Straks snel weer heen. net even gegeten. Mijn arme ventje.. Ik heb al menig traantje gelaten Meiden zodra ik meer nieuws heb sms ik mijn buddy's! Liefs