Meid ik wil jullie echt heel veel sterkte wensen, en hopelijk mag Sem weer snel mee naar huis. En bedenk maar zo, daar is hij in goede handen en kunnen ze gelijk ingrijpen als het nodig is..DIKKE KNUFFEL VOOR SEM!
Dames twee dingen: 1: Nog maar 4 pagina's dan hebben we het absolute record qua aantal pagina's. De februari 2008 mama's zaten op 3743 toen ze op slot gingen. 2: De juli mama's 2009 zijn er. Heb net met tranen in mijn ogen een berichtje achter gelaten.
Zo ik ben vanmorgen bij het kdv geweest voor intake. Volgende week gaat hij een proef ochtendje heen. Ik zat er echt als een boer met kiespijn zeg . Maar Wessel vond het allemaal reuze interessant de kindjes ed en tegen de leidster heeft hij een paar keer gelachen Ik heb er ook meer moeite mee dan hem denk ik Vanmiddag weer naar de dokter . Denk toch dat zijn plassertje weer gaat ontsteken, en moet nog even weer een plasje opvangen, maar hij slaapt nu lekker.
Ik heb Penny onlangs nog gesproken via Hyves, het gaat goed met haar en Guus maar ze heeft het ontzettend druk. Ze hoopt dat ze binnenkort weer kan komen meekletsen, want dat heeft ze in deze topic volgens mij nog niet gedaan Meid alsnog van harte met je 28ste verjaardag!
Weer zijn voorhuidje? Had het soda badje nog geholpen? Ik hoop echt dat het gaat lukken met je gevoel en Wessel naar het KDV. Maar ik denk dat na verloop van tijd het steeds beter gaat.
Je leg een zwart-wit filter over je foto heen, en dan kan je met je gum de bovenste laag weggummen zodat je kleurtjes ziet