Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Gewoon doen hoor, waarom niet. En zo'n voetenzak is ook heeeel warm.

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

thx

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gewoon een jas erover en voetenzak erop en gaan.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Hier kriebelt het ook wel een beetje.
    Ik hoop voor jullie dat jullie dit keer geen 24 maanden hoeven te wachten! Succes ermee.

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja precies ik hou hem lekker in zijn pyama, hij komt er toch niet uit. En nu hij zo verkouden is wil hij zo min mogelijk getrek aan zijn lichaam hahaha net zijn mama :)

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En hoeveel flessen met hoeveel cc krijgt ze en hoe laat krijgt ze de laatste fles?

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Als de uroloog het ook te nauw vind wordt hij waarschijnlijk een soort van besneden.

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Kan me dan voostellen dat je met een volgend kindje niet te lang wilt wachten. Wie weet gaat het wel heel snel dit keer. :)

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Als hij maar goed blijft plassen hè.

10. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi bloem....kan me voorstellen dat je het wel beetje moeilijk vindt om weer te gaan werken maar tot nu toe merk ik dat de mama's het vaak na weer begonnen te zijn er ook erg blij van worden! !12 uur is inderdaad lekker weinig...werkte je hiervoor ook niet fulltime?

Patries lekker jasje in voetenzak en gaan met die banaan!

Vera hier ook degene die er vaak let wel eigelijk altijd uit gaat s'nachts! Ik heb er gisteren iets van gezegd omdat ik er echt aan onder ging! Ik werd echt een wrak! Gelukkig was hij zeer begripvol en gaat hij me s'nachts ook helpen in de hoop dat het snel weer wat beter wordt s'nachts!

xx nina

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Het is de bedoeling dat ze 5 flessen van 150 cc krijgt.
    Gisteren heeft ze geloof ik 6 flessen gehad, de eerste 2 waren 120 cc.
    En de laatste twee flessen kreeg ze niet helemaal leeg.
    De laatste fles was om 21.30 uur.

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zeiden ze toen bij Sven ook maar hij heeft er gelukkig nooit meer last van gehad.

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Leuk hoor meid, hoop dat je snel weer zwanger zal zijn! :)

Nou we hebben een gesprek met de tuchtcommisie gehad. Buiten de gyn. die ik had met de nacontrole, was er nog een andere gyneacoloog aanwezig die mijn dossier had gelezen.
    Om een heel erg lang en medisch verhaal kort te houden, komt het op dit neer:
    3de zwangerschap zou eventueel mogen, alleen zou het niet verantwoordelijk zijn voor mijn eigen gezondheid. In combinatie met mijn leeftijd, ziekte en vorige zwangerschap (van Nilo) zien ze een eventuele 3de zwangerschap als zorgbarend.
    Mochten wij het toch willen, dan zou ik onder zeer streng medisch toezicht moeten lopen bij het Erasmus ziekenhuis en misschien zelfs de laatste weken van de zwangerschap blijven.
    Nou zou ik het dolgraag willen hoor, maar het is voor ons onmogelijk om op deze punten voor een derde te gaan. We hebben al twee kinderen die ook aandacht moeten, verzorging, en Björn naar school gaat. En Manuel wil onder geen beding mijn gezondheid daarvoor op het spel zetten, dus...ja :rolleyes: Heb het er nog erg moeilijk mee..krijg gelijk tranen in mijn ogen bleg :cry:

14. Wat kost het daar dan?

15. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik kan het mij voorstellen hoor dat je er liever snel weer mee begint. Ik hoop ook dat het jullie vrij snel lukt, dat zou wat zijn is het de eerste keer al raak 8) zou wel mooi zijn he, lijkt me best stressvol als je weet dat het lang kan duren :(

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Vervelend meid zeg, ik kan mij voorstellen dat je tranen in je ogen krijgt. Want zo te lezen wil je diep in je hart wel een derde kindje.
    Maar je gezondheid is ook heel belangrijk natuurlijk. Moeilijke keuze lijkt mij. Een dikke knuf!

17. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Luiers zitten goed vol :D

Maar het liefst heb ik nu wel even dat als ik de luier afdoe dat hij even gaat plassen zodat ik kan zien off het makkelijk gaat. Maar als ze het mogen doen ze het niet 8)

18. Sem zijn koorts was vanmorgen al gezakt.. Hij heeft heerlijk geslapen zei Esther..

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Misschien komt het omdat ze de laaste fles niet helemaal opkrijgt. :rolleyes:
    Karsten had gisteravond ook maar 130cc gedronken en kwam dus ook vannacht voor het eerst sinds tijden om een fles. :(
    Ik denk dat ze het moet opbouwen om de hoeveelheid weg te drinken die ze voor haar gewicht mag hebben. Ze is natuurlijk de bv gewend en daar kreeg ze niet genoeg van binnen maar deed het er wel mee.
    Als ik gewend ben om 's middags 4 boterhammen te eten en moet er in ene 8 eten dat krijg ik ook niet in een keer op.

Over boterhammen gesproken, ben ff lunchen. :D

20. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi vera,

Ga je zelf om 21.30 slapen anders zou je kunnen proberen die fles wat later te geven... Hier kon senna ook niet snel grote hoeveelheden drinken! Fles is ook zwaarder dus moeten ze ook erg aan wennen!
    Sinds deze week gaan eindelijk de flessen van 180 steeds vaker leeg!

Hier doe ik ook altijd nutrix in laatste fles en daarvoor nutriton!

xx nina

Share This Page