Inderdaad Patries ik denk dat een verlangen naar een tweede of derde kindje inderdaad net zo pijnlijk kan zijn om te moeten opgeven als een eerste! Tuurlijk weet ik als geen ander dat er nog vele forum meiden uit mijn tijd op vruchtbaarheids behandelingenforum die nog steeds geen kindje hebben mogen krijgen en dat dat gevoel enorm pijnlijk is maar je verlangt weer net zo als bij de eerste naar een tweede kindje...ik hoop inderdaad niet dat het ondankbaar overkomt! Vera ik deed nutriton door de fles zodat de voeding wat dikker werd voor het spugen maar ook voor de nacht iets zwaarder..toen dat pak op was heb ik nutrix gekocht voor de laatste fles..dat is soort van pap en eerste stap naar vaste voeding! Je zou het kunnen proberen! Ik doe meestal met fles van 150 cc 1,5 schepje en met 180 2 schepjes! Hier is een kleine man aan het wakker wordendus ben er even vandoor! xx nina
de laatste fles krijgt ze om 23 uur....leek me laat genoeg en Nutrix mag dat nou wel? dacht dat dat pas mocht vanaf 4 maand ze is volgende week maandag 3 maand
Ow jah Sorry zit helemaal met Nilo's leeftijd in mijn hoofd! Jah uhhhh dan weet ik het eigenlijk ook niet Misschien heeft ze die nachtvoeding nog echt nodig voor haar doen, Nilo heeft ook nog een lange tijd een nachtvoeding gehad..en opeens was dat over.
het ligt niet alleen aan de nachtvoeding ze krijgt de laatste fles om 23 uur en dan is mevr. om kwart over 12 alweer wakker en dan half 2 weer enz enz
Soms heb ik ook het idee, dat hoe beter jij je best doe om ze door te laten slapen..hoe minder succesvol het is. Heb het ook met Björn meegemaakt, man man ik deed er alles aan om hem zindelijk te krijgen pppfff ook met stickers, cadeautjes, ook enthousiast naar de WC gaan...niets hielp! Totdat mijn vader plotseling kwam te overlijden, en ik het programma 'zindelijk krijgen' op zijn beloop liet. En op een of andere dag zat meneer uit zichzelf op de WC en werd binnen 3 dgn zindelijk!?!
als ze maar dan maar 1 keer per nacht wakker werd dan vind ik het niet zo erg maar ze wordt gewoon 6 keer per nacht wakker en nu dat ik werk is dat echt niet lekker meer
Geen tips, maar ik wil je wel sterkte toewensen want het lijkt mij ontzettend zwaar als ze zo vaak wakker is!
Goed een vraagje... Marin heeft haar laatste voeding gehad om half 11 en nu zit ze echt te huilen omdat ze, denk ik, honger heeft. Wat moet ik doen? Zal ik haar 150 cc geven of eerst eens 60 cc en dan over 1,5 uur 90 cc?
Ja zo ongeveer wel, half 7 (vond ik zelf wel erg vroeg) melde hij zich, ik heb 'm aangelegd en ben in slaap gevallen tot de wekker ging
Sorry dak niet meer reageer maar ga me steeds beroerder voelen. Ben bang dat er niet veel van die lijst terecht komt Ik voel me steeds misselijker, ben echt bang dak moet spugen. Getver das zo'n rotgevoel...
Leuk dat je het leuk gehad hebt. Wel een stuk minder dat je nu zo'n last hebt van je bekken, toch iets te veel hooi op je vork genomen?
mmm vind t het net niet ofzo. De leeuw en giraffe zijn wel grappig maar al die gekleurde krassen erop maken het erg druk
Dus het gaat de goede kant weer op met Sem, fijn hoor! En niet druk maken over wat een ander al dan niet mag vinden van wat jullie doen, jullie zijn de ouders en je moet doen waar jij je goed bij voelt.