shit argh grrrrrr ben net een uur bezig geweest om Roan te laten slapen in zijn bed is hij nu alweer wakker
Liesje: Sterkte! Lijkt me best zwaar als je er zo vaak uit moet Beterschap misselijkheid is een heel naar gevoel inderdaad
Ik vind hem ookk niet zo mooi, die krassen inderdaad, net alsof er iemand met een potlood overheen is gegaan . Maar als jij hem mooi vind moet je hem gewoon nemen
Veraatje: Ik snap het gevoel van twijfelen hoor want dat had ik ook heel erg. Ik geef nu nog wel sávonds en smorgens bv maar soms heb ik het gevoel dat het aan het teruglopen is en dan slaat de twijfel bij mij ook toe. Het is inderdaad fijn te weten dat het aan de voeding lag en niet aan je dochter . Super dat ze nu zo goed groeit hieruit is duidelijk dat je de juiste beslissing hebt genomen En anders doe je haar toch een keer voor de extra aan de borst (het toetje zeg maar), gewoon omdat het zo fijn is om te doen
Balen zeg Hier is nooit veel moeite om Wtje te laten slapen, gewoon wegleggen. Dan huilt hij 1 op de 2 keer even (het is meer verontwaardig schreeuwen dan huilen, meestal is er geen traantje bij en hij heeft zijn oogjes dan dicht) dan is het ineenkeer stil en slaapt hij
Bij Karsten ging het slapen beter nadat we hem op zijn buik hadden gelegd. Weet niet of ze dat doet en het is heel persoonlijk natuurlijk of je het zou willen. Weet je waardoor ze wakker wordt. Is het een kwestie van aandacht, speentje erin en verder slapen, honger?
Ben ik met je eens Patries, eerst goed je flessen leegdrinken en daarna pas gaan verzwaren met iets anders als ze honger blijft hebben.
pfff, ik moet plas opvangen had ik zakje eromheen gaat ie poepen Maar een nieuw zakje eromheen gedaan 8)
Ik zal haar dan gewoon een fles geven. Dan kom je een keer op 6 flessen uit dat kan geen kwaad. Voor hetzelfde geldt doet ze met deze fles wel 4 uur doordat ze een lange ruk maakt en zit je weer op schema. Karsten komt ook de ene keer na 2,5 uur en dan weer na 4 uur. Ik geef hem gewoon wat hij vraagt. Wij eten ook niet iedere dag op hetzelfde tijdstip.
Zijn je kids weer een beetje opgeknapt en nu begin jij. Heel veel beterschap en doe het elkker rustig aan.
Nou ik weet waarom ze zo huilde... ze heeft maar even gedronken en toen kwam me daar toch een poep (eigenlijk voor het eerst sinds ze aan de fles is) uit het kleine lijfje! Pfff, het ging maar door Dus ik ga nu even luchten