Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Beterschap meid!

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat is balen!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ze zien je aankomen met het besmeurde zakje. :rolleyes: :)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kijk nu weet je waar het door kwam.
    Ze kan het maar beter kwijt zijn.
    Ruikt lekker hè die flessenpoep. :)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    op de buik vind ik 's nachts erg griezelig hoor, zij ligt nu altijd op de zij

kan geen honger zijn, misschien aandacht maar daar wil ik geen gewoonte van maken 's nachts
    normaal is het speen erin en dan slaapt ze door maar ja wat heb je daaraan als ze elk 1,5 uur wakker wordt

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Liesje: is ze dan ook echt lang wakker of wat je net zegt ff speen er in en ze slaapt weer? Hoe slaapt ze overdag? Slaapt ze dan teveel waardoor ze een omgekeerd ritme misschien heeft?

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    als ik er geen speen indruk dan blijft ze wakker

hoe kan een kindje overdag teveel slapen? als ze moe is wordt ze jengelig en jankerig....kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is om haar zo uit bed te houden zodat ze dan 's nachts maar beter slaapt?
    of zie ik dat verkeerd?

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    volgens mij kan een baby ok teveel overdag slapen hoor. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat ze zo veel wakker wordt 's nachts en niet in slaap valt als jij niks doet. Hoeveel uur slaapt ze gemiddeld overdag?

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Dat is een andere gyneacoloog, ik ook met al die dokters he :oops:
    Ik mag mij dus melden bij het Erasmus (deze kwamen met hetzelfde advies als de gyneacologen bij de tuchtcommisie), maar ik hoef daar alleen naartoe als ik uberhaupt zwanger wil worden..en dat zit er denk ik niet meer in, als ik zo naar mijn mannetje luisterd.

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb het longsheeve shirt al opgehaald, ze woont hier schuinachter dus ben wat eerder vertrokken.
    Hij is echt supermooi geworden, en mooie kwaliteit stof dus helemaal happy! :)
    Heb er nu ook eentje voor Björn besteld, in legergroen en dan zijn naam in van die legerletters.

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    tuchtcommisie? Ik heb geloof ik wat gemist. Moeilijk hoor Patricia als je wel graag wil maar het niet kan. Hier zitten we met een zelfde soort dilemma ivm mijn leeftijd of we wel voor een tweede moeten gaan met alle risico's van dien. Lig er gewoon vaak wakker van.

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo doe ik het met Nilo ook, ik ga niet met halve flessen zitten kloten. Maak gewoon dan een hele fles en laat hem drinken wat hij nodig acht, en dan kom je vanzelf weer in je eigen schema terecht :)

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland

Ja dat geeft een andere geur met zich mee dan BV :) :)

14. esmée slaapt ook veel beter op de buik. die houdt zichzelf wakker als ze op de rug ligt. of ze schrikt wakker als ze beweegt...

15. hier heeft hij het geadviseerd om esmée door te laten slapen, maar bij ons is het niet nodig omdat we nutriton gebruiken..

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Misschien is inbakeren een optie (jehova inbaker :rolleyes: ) maar ik zweer erbij! Vaak gaan kleintjes 's nachts hun indrukken van de dag verwerken en kunnen ze druk doen en zichzelf wakker meppen. Het kan een bepaalde rust geven voor de nachten.
    Ik heb trouwens de Swaddle Me ingeruild voor een nieuwere doek, van flannelen zoals je op de ouderwetse manier inbaker alleen zitten de doeken met een middennaad aan elkaar vast..ideaal!

17. esmée slaapt gemiddeld zo'n 8 a 9 uur overdag. soms zelfs meer en ze slaapt nu sinds kort wel door..

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat geloof ik vast :( Dus jullie zijn er nog niet helemaal over uit..?

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :confused: daar kan ik alleen maar van dromen!

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    ML, beterschap meid :(
    He bah, is iedereen een beetje opgeknapt bij jou en dan word jij ziekkies..en mama's kunnen niet ziek zijn he. Beterschap meid! Duik lekker met een boek op de bank of bed!

Deel Deze Pagina