nee. Ik twijfel volop. Merk wel dat mijn man volgens mij meer neigt naar niet, die vind het erg eng. Ik wil zo graag nog een tweede kindje. maarja, is dat ongeacht de risico's, das de vraag.
ooow wat heerlijk zeg. Ivy slaapt de nachten wel door maar overdag weer heel weinig. Wat een slaapkop heb je.
4800 berichtennnn...jahoeee Trouwens..ik mis Anno, heb k iets over het hoofd gelezen, had zij iets vandaag...?
weet niet waar ze is.. heb het idee dat ze de laatste tijd wat drukker is, dus wat minder komt schrijven...
ja, vind het zelf ook wel lekker. maar het lukt me gewoon niet om haar overdag wat meer wakker te hebben, ze valt zo in slaap...
Uuhh volgens mij wel, ja tot 176 volgens mij. http://www.myfunshirts.info Zat een leuk knijpertje aan het shirtje met haar visitekaartje, en een kaart met wasvoorschriften..
nou 's morgens slaapt ze een uurtje of 3 tot 3,5 en 's middags misschien een uurtje of 2 tot 2,5 en 's avonds slaapt ze zo'n 3 uur is dat teveel overdag? ze heeft veel slaap nodig want ze wordt als ze moe is enorm vervelend