Oké dan heb ik dat even gemist. Even een vraag je over het uploaden van die foto's waar je ze gratis kon bestellen, moet je ze dan in een map opslaan?
je upload ze om te bestellen, dan staan ze wel daar, maar die kun je nadat je je foto's hebt weer weghalen....
Welke site is dat van gratis foto's? en zit er geen adder onder het gras? Ging ik trouwens net de luier verschonen en het zalfje erop doen, wat denk je: Gaat ie gewoon een flinke straal piesen en lachen die knul . Hij had met net niet geraakt. Dus wanneer het even niet moet doet ie het wel 8)
Heb het gezien en er zijn ook al een aantal van onze club die er een berichtje hebben achter gelaten.
Vervelend zeg dat hij zoveel last van een sprongetje heeft! Mooi filmpje... maar eeeh is er ook een mogelijkheid om Alain Clark uit te zetten?
Hey Senn, lekker gelunched? *zijn al haast aan het avondeten toe * Bedankt voor je reactie op Nilo's foto! beter één dan geen he Het spijkerjasje is nu te klein geworden, hij heeft er echt super superveel plezier van gehad..nog bedankt! Ik zal hem van de week naar je terugsturen
Maar dat klinkt idd zeer lekker! Jammer alleen dat mijn man geen bloemkool wil eten Heb je ook nog een lekkere schotel met broccoli?
Dat lijkt mij helemaal zwaar, dat je dan nog naar het ziekenhuis moet. Ik heb, geloof ik, 1,5 uur geperst voordat de pomp in beeld kwam. Ik weet de tijd niet goed meer, want het duurde mij sowieso allemaal veel te lang
Gefeliciteerd! AN haar zoon heeft herfstvakantie en daarom zou ze deze week hier minder zijn. (toch?)