jeeehhh wat is die veranderd zeg word echt een knapperd! enne geloof me hij valt nog in het niet bij mijn spekkie
he meiden, hier ben ik dan weer! heb bij de dokter zalf mee gekregen en een soort van laxeermiddel (weet niet hoe het heet iets van laconal of zo?) en dat moet ik elke morgen 1 zakje van oplossen in water en dat drinken, en dan moest het in iedergeval een heel stuk minder worden. de dokter zij dat het van onder rust moest hebben en dat kan alleen daarmee, want als je naar de wc moet voor de grote boodschap dan rekt het van onder enzo (sorry lekker smakelijk) en dan kan het nog niet genezen. dus hopen dat het werkt
Jeetje wat een reus zeg! Dat blauwbekken en hartruisje had Damian ook, gelukkig stelde het niet zoveel voor, hopelijk geld dat ook voor Rajah. En heb je jezelf ook nog aangekaart?
Sterkte meid! mmm zit net te denken dat Roan misschien vanwege dat sprongetje zo loopt te rommelen met slapen overdag. (op de één of andere manier maakt het het minder erg als je er een excuus aan vast kan plakken )
Dat is toch niet zo oud? Mijn beide oma's hebben nog in de 40 een kind gekregen. Dacht dat het met de risico's wel meeviel onder de 40?
Heidi ik weet niet of je morgen gelijk langs mag komen, maar wil je even heel veel succes wensen..zowel voor jezelf als voor Rajah!
Jeetje..hopelijk gaat de poeder zijn werk doen en ben je er snel vanaf! Ik heb gelukkig geen ervaring met aambeien maar heb weleens verhalen om mij heen gehoord, en dat klonk behoorlijk pijnlijk
Hopelijk brengt het snel verlichting? Maar als het daar beneden rust moet hebben en je gaat laxeermiddel nemen heb je ook risico dat je veuuuuuul vaker moet of niet?
vind het echt sneu voor je, en precies als je je niet lekker voelt gaan kinderen meedoen. Hopelijk slaap Mayron vannacht ook lekker door, zodat jij hopelijk ook wat nachtrust kan pakken..want slapen is nog altijd de beste remedie tegen ziek zijn dikke knuffel voor jou!
met 38 jaar is de kans 1 op 132 tegen bijvoorbeeld 1 op bijna 700 bij 30 jaar, dus vind die kans toch best hoog hoor