Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hihi een draagzak kan dus al eerder 8)

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Dit had Marcus ook, en hij had me er toch last van! Uiteindelijk heb ik hem een klein beetje olijfolie gegeven en een uurtje later scheet ie zo zijn broek vol! En lachen dat ie deed :D

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hihi, superfoto

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

gefeliciteerd met de vermaanddag
    ze weet nu dus al hoe ze papa moet bewerken om mama weer thuis te krijgen :)

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D is stijn ook inzetbaar in andere huizen?

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

ze heeft vannacht ook niet doorgeslapen, maar soms heeft ze overdag dat ze net slaapt tussen 2 flessen in of dat ze binnen 3 uur weer wakker is. kijk er dus niet zo heel precies naar.

7. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ik ga mn meissie s wakker maken voor een flesje.

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hey Wendie,

Bij BV is het meestal niet erg als ze minder poepluiers krijgen. Naarmate het aanbod en de vraag beter afgestemd raken, zijn er zelfs kindjes die nog maar 1 of 2 poepluiers per week hebben. Bij mijn vriendin die een kindje van 3 maanden heeft is dat al een tijdje zo.
    Danique daarentegen heeft zelden een luier zonder poep. Dus het kan heel erg verschillen.
    Wil alleen maar even aangeven dat het helemaal niet erg hoeft te zijn.

Gr,
    Lientje

9. Dikke knuf voor jou.

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Ook eet smakelijk Ivy!

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mayron is ook dik 5 kilo

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

maud vind het wel leuk om te poetsen met een doekje dus die doet soms de tafels en morris vind het ook heel leuk om te vegen/stofzuigen dus die laat ik dat doen. en van remco mag ik het wasgoed wat opgeruimd/opgehangen moet worden laten staan, alleen wassen en strijken moet ikzelf doen. en als ik de ramen gelapt wil hebben kan ik (schoon)moeders laten doen. ach dan ben ik al een heel end. :)
    dus wie wil de rest komen doen? dan kan ik forummen ;) :)

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nou zal ik me ook nog even voorstellen:

Ik ben Mirjam, 23 jaar, woon samen met m'n vriend Just en natuurlijk dochter Demi van 3 weken ;)

Ik was altijd vrachtwagenchauffeuse in 't familiebedrijf (pa en ik) maar sinds m'n zwangerschap zat ik op kantoor en ga nu natuurlijk ook niet meer rijden voorlopig 8) Een dag voor de bevalling was ik nog bankzaken aan het regelen en ga ook over 'n week of 2 weer aan het werk maar neem Demi lekker mee :D Die heeft gewoon een eigen kamertje daar..

Geef ook borstvoeding maar dan afgekolfd want m'n tepels waren helemaal kapot omdat Demi niet goed hapte, daar raakte ik weer gefrusteerd van en daardoor hapte ze nog slechter :(
    En na 'n weekje kolven om het te laten helen wordt ze nu boos aan de borst dus blijf maar kolven :(

Zo das 'n lang verhaal geworden en dat met 1 hand, mevrouw ligt op m'n arm te slapen.. heb ik voor niks m'n mama melk warm gemaakt, vind t zo zonde om weg te gooien :cry:

14. Hoe geef je hem dat dan?

15. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113

KNUFFEL meid! Het troost je dat het hier met mijn mannetje hetzelfde was, ook krampen gisteravond en heeft mij en zichzelf ook al lekker ondergespuugd :(.

Alvast sterkte morgen met de oom van je Hugh!

16. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Pff, hier idem hoor! Zet gewoon mooie muziek hard aan, dit motiveert mij meestal :D en dan keihard meezingen natuurlijk he 8)

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
  18. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ach meid, je gaat straks heerlijk met vakantie :D ik ben jaloers! Waar gaan jullie heen, misschien heb je het vertelt maar dan heb ik het gemist.

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Met een theelepeltje, zelfde als hoe je vit K en D geeft, tenminste dit geef ik ook met theelepeltje

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Heb nu even geen tijd om goed bij te lezen, want hier is weer iemand aan het gillen! (en ik ben het niet ;) )

Share This Page