Dit had Marcus ook, en hij had me er toch last van! Uiteindelijk heb ik hem een klein beetje olijfolie gegeven en een uurtje later scheet ie zo zijn broek vol! En lachen dat ie deed
gefeliciteerd met de vermaanddag ze weet nu dus al hoe ze papa moet bewerken om mama weer thuis te krijgen
ze heeft vannacht ook niet doorgeslapen, maar soms heeft ze overdag dat ze net slaapt tussen 2 flessen in of dat ze binnen 3 uur weer wakker is. kijk er dus niet zo heel precies naar.
Hey Wendie, Bij BV is het meestal niet erg als ze minder poepluiers krijgen. Naarmate het aanbod en de vraag beter afgestemd raken, zijn er zelfs kindjes die nog maar 1 of 2 poepluiers per week hebben. Bij mijn vriendin die een kindje van 3 maanden heeft is dat al een tijdje zo. Danique daarentegen heeft zelden een luier zonder poep. Dus het kan heel erg verschillen. Wil alleen maar even aangeven dat het helemaal niet erg hoeft te zijn. Gr, Lientje
maud vind het wel leuk om te poetsen met een doekje dus die doet soms de tafels en morris vind het ook heel leuk om te vegen/stofzuigen dus die laat ik dat doen. en van remco mag ik het wasgoed wat opgeruimd/opgehangen moet worden laten staan, alleen wassen en strijken moet ikzelf doen. en als ik de ramen gelapt wil hebben kan ik (schoon)moeders laten doen. ach dan ben ik al een heel end. dus wie wil de rest komen doen? dan kan ik forummen
Nou zal ik me ook nog even voorstellen: Ik ben Mirjam, 23 jaar, woon samen met m'n vriend Just en natuurlijk dochter Demi van 3 weken Ik was altijd vrachtwagenchauffeuse in 't familiebedrijf (pa en ik) maar sinds m'n zwangerschap zat ik op kantoor en ga nu natuurlijk ook niet meer rijden voorlopig 8) Een dag voor de bevalling was ik nog bankzaken aan het regelen en ga ook over 'n week of 2 weer aan het werk maar neem Demi lekker mee Die heeft gewoon een eigen kamertje daar.. Geef ook borstvoeding maar dan afgekolfd want m'n tepels waren helemaal kapot omdat Demi niet goed hapte, daar raakte ik weer gefrusteerd van en daardoor hapte ze nog slechter En na 'n weekje kolven om het te laten helen wordt ze nu boos aan de borst dus blijf maar kolven Zo das 'n lang verhaal geworden en dat met 1 hand, mevrouw ligt op m'n arm te slapen.. heb ik voor niks m'n mama melk warm gemaakt, vind t zo zonde om weg te gooien
KNUFFEL meid! Het troost je dat het hier met mijn mannetje hetzelfde was, ook krampen gisteravond en heeft mij en zichzelf ook al lekker ondergespuugd . Alvast sterkte morgen met de oom van je Hugh!
Pff, hier idem hoor! Zet gewoon mooie muziek hard aan, dit motiveert mij meestal en dan keihard meezingen natuurlijk he 8)
Ach meid, je gaat straks heerlijk met vakantie ik ben jaloers! Waar gaan jullie heen, misschien heb je het vertelt maar dan heb ik het gemist.
Heb nu even geen tijd om goed bij te lezen, want hier is weer iemand aan het gillen! (en ik ben het niet )