Nee precies als er dan toch geen ritme is heb je ook geen ritme om te verpesten Hier heb ik nu eindelijk enigszins ritme dus ik ben daar ook best trots op. Ook de oppas vandaag die wist dus precies waar ze aan toe was. Dat vond ze erg fijn!
lijkt me lastig idd. Hoe weet je nou of het pd is of gewoon je hormonen en het wennen aan het drukke leven met zo'n ukje?
Heb je je kleurenfoto wel eerst gedupliceerd? (misschien lees ik zo wel dat het je al gelukt is hoor ).
Ja hoor....heb wat geld gevraagd (en na een korte "preek" over hoeveel geld er wel niet uitgaat), en krijg het ook! Nu vroeg ie alleen weer hoeveel dat ik nodig heb.....ja duhhh.....(dat zal ik je prcies vertellen als ik 't allemaal gekocht heb, en als ik wat overhou krijg je dat weer terug )
Nee benauwd niet en ik heb daarna gelijk zijn temp gemeten en was 37,5 wat hij al een paar weken heeft. En ijzertekort kan toch niet door wat er in de opvolgmelk zit?
Nee ik denk ook niet dat dat nog meer over gaat bij mij hoor. Ik schiet zo snel vol van dingen. Ook kan ik me verschrikkelijk opwinden om dingen waar ik voor heen niet zo druk om had gemaakt!
Ja het CB neem ik ook met een korreltje zout hoor. Het meeste gaat me ene oor in en het andere uit. Waarom weet ik ook niet maar ik heb gewoon niks met ze
die vriendin had dus ook niks door want eigenlijk heeft ze het al vanaf de geboorte van de eerste (2 bijna 3 ) en nu in juni toen de jongste een maand was was het toppunt en toen heeft ze aan de bel getrokken.