Dat had ik toen Rick amper 2x naar de PSZ was geweest. Liep ik met alleen Joost in het dorp hier, hoor ik ineens achter me "Mama, da's de mama van Rick" .
Doe ik ook hoor! En zeker op de dagen dat Rick naar de PSZ gaat, dan moet Joost zich af en toe een klein beetje aanpassen .
pff ik ga zo nog maar even de was op hangen...Mijn schoonmoeder die er maandag was om op te passen heeft weer alles op gevouwen en opgeruimd Er lag nog een wasmand vol die gedaan moest worden (had weer eens wat achterstand pff) maar opnieuw heb ik het voornemen om het niet meer te laten gebeuren (die achterstand)
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen.....? Als ik het hier via de DVD recorder moet doen....dan ben ik een eeuwigheid bezig (we hebben het 1x geprobeerd)...... En ik vind het idd wel zonde, want die banden vergaan toch ook een keer!
Ja precies. Ik ben trouwens overgestapt op 5 flessen van 180 ipv 6 flessen van 150. Maar ik kom telkens zo raar uit met die flessen Gister had ze bijv de laatste fles gekregen om 7 uur (me schoonmoeder had hem te vroeg gegeven. ) en vanochtend kwam ze dus om 6 uur. Dus eigenlijk had ze de laatste fles om 6 uur vanavond (ze krijgt hem om de 3 uur) maar gelukkig heb ik kunnen rekken tot 7 uur. Die fles heb ik 150 gegeven en de oppas zei dat ze 1 fles niet helemaal op had. Dus ik geef haar straks nog 90 cc maar goed zo ben ik dus wel een beetje aan het klungelen hoe doen julie dat?
(ik moet 'm volgens mij alles voorkauwen , nou hij geeft me maar wat ie volgens zichzelf missen kan.....en dan zie ik wel of er wat over blijft )
Ja maar ik wimpel het altijd maar af, waarom weet ik ook niet Ik heb er ook een hekel aan om kleren te kopen. Als ik er naar op zoek ga vind ik nooit iets namelijk Ik moet er altijd tegen aan lopen. En schoenen is al helemaaaal een ramp. Heb maat 42/43 en dat is echt een rotmaat om scheonen te kopen pff Vind schoenen kopen altijd verschrikkelijk
nou hier net zo had heel veel staan en daarvan had ik alleen het strijkgoed nog staan (had toevallig zondag het grootst gedeelte opgeruimd) en nou was mijn ma zo lief om de was die nog aan de lijn hing te gaan strjken terwijl dat net droog was (was zaterdag gewassen inclusief kleren van maud die sam nu aan kan bijna) en vandaag heeft ze de was gestrekendie er dus al een hele poos stond en die iknet gesorteerd had. het enige wat ik nou nog moet doen is het op de plek leggen
Toch wel fijn he als dat gedaan word. Ik voel me altijd alleen zo schuldig Maarja ik zeg ook niet tegen haar dat ze het MOET doen natuurlijk