Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    nog even voor het slapen gaan even bijgelezen!

Hier merk ik dat Senna enorm geinteresseerd is in eten.....hij kijkt het eten bijna uit je mond...nu is hij volgende week 4 maanden maar weet niet goed of ik hem nu wel of geen potje mag geven?
    Hoe denken jullie erover...ik weet dat sommige het sowieso al doen...wat waren jullie gedachte hierover en zijn er meer meiden in dubio! Iedereen in mijn omgeving begon rond deze tijd met vast voedsel maar nu zijn die richtlijnen ineens weer gewijzigd naar 6 maanden?

Liesje ik herken je horrornachten...hier precies zo..dit terwijl hij eerst na nachtvoeding direct weer doorsliep en dan is zo'n nachtvoeding een stuk minder erg nu is het echt zeker 3/4 keer per nacht raak blegggg ik hoop dat deze sprong snel over is duurt me al veel te lang!

Vera lief dat je man vannacht het op zich neemt...ik moet wel lachen dat je je man wakker moet maken dat is hier ook zo....maar geloof me je valt echt weer in slaap als je mag blijven liggen...slaapt de kleine nog op jullie kamer?

Eshter meis sterkte voor jullie!

ML beterschap...

Meiden bedankt dat jullie allemaal met me mee hopen op een een snellere zwangerschap dan met Senna! Wie weet wat de toekomst voor ons in petto heeft!

Oh ja Sann ik weet dat het geen motivatie is maar mijn mama was ook 42 toen ik kwam!

sorry dat ik de rest even weer kwijt ben maar ik ben erg gaar...nog even mijn kleine vent de fles geven! tot morgen!

xx nina

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

dussss
    en dan nogeen keer terugkomen?

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

het was nance1979

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

ben eindelijk klaar

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

wou iets te snel bijzijn geloof ik :oops:

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

weltrusten

ook ik ga slapen nu ik eindelijk bij ben
    maar er zal wel niemand meer zijn die mij weltrusten wenst
    dus welterusten voor mezelf ;)

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

de richtlijnen willen ze alweer deels op terugkomen.
    maar je moet zelf kijken hoe senna het doet.
    als jij vindt dat hij eraan toe is moet je het gewoon doen

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou
    nu ga ik echt

trusten

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

goedemorgen

hier weer een goede nacht gehad
    sam heeft tot 7 geslapen va 23.00.
    verder heb ik tot nog toe maar weinig te melden.

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen

Marin was alweer rond 4 uur wakker. Ik begrijp er niks van, sinds ze op haar eigen kamertje ligt is ze elke nacht rond 4 uur wakker :(
    Mijn man heeft haar een fles gegeven en zoals te voorspellen... ik ben die tijd ook wakker geweest, MAAR ik kon wel lekker blijven liggen en dat scheelt ook weer. :D
    Om 7 uur kwam ze weer voor de fles en nu ligt ze weer lekker te slapen!

11. foto inzoomen, kan je wat preciezer werken en gummetje iets kleiner maken?

12. ik ook, vind het heerlijke doekjes!

13. hihi, ze lopen dus wel gelijk op. (kan ook niet anders) zijn op zelfde dag geboren he...

14. ben zo benieuwd hoe het is gegaan.. want toen christian zei dat hij esmée wel de nachtvoeding zou geven, had ze het idee dat doorslapen ook wel leuk was..

15. hoeveel heb je haar gegeven? want op een gegeven moment gaf ik esmée 60cc. toen huilde ze heel eventjes en toen is ze weer gaan slapen en nu slaapt ze gewoon door!

16. Zo, goedemorgen allemaal..
    Heb ook weer ff bijgelezen..
    Heerlijke nacht weer gehad. Gisteravond kwart over 10 flesje gegeven, madam sliep om half 11. Tot vanmorgen 8 uur! HEERLIJK!
    (sorry voor degenen waar het niet gelukt is..)

xxx

17. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi,

hier was de nacht weer om te janken.....en dat doe ik dan ook letterlijk! Ik zit er echt doorheen....
    Senna was weer om 2.00/ 3.15/ 4.20 wakker vervolgens om 5.00 bij me genomen.....sliep onwijs onrustig met gekke geluidjes dus heb geen oog dicht gedaan en was weer om 7.30 wakker!

Drinken gaat ook slecht laat steeds 70 tot 100 cc staan en nu net weer fles gegeven en maar 60 cc op! Soms mak ik me zorgen van zou dit echt de oei ik groei zijn? Deze keer duurt de sprong ook zo bizar lan vanaf week 14 tot 20/22!

Sorry voor mijn klaag/ego bericht!

Lovelykids bedankt voor je reactie mbt eten. er aan toe zijn herken je dat aan het eten uit je mond kijken?

Vera gaat marin na de voeding van 4.00 wel weer gelijk slapen?

Knuffelkonijn heerlijk hoor zulke nachten!

xx

nina

18. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Hier een heerlijke nacht gehad, madam kwam om half 8 :D Erg fijn dus. Vanmiddag ff naar mijn ouders ivm verjaardag. Dusss verder niet zo veel plannen vandaag muv huishoudelijk werk dan. ;)

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
  20. esmée haar outfit voor vandaag:

Deel Deze Pagina